Martyna Wojciechowska, podobnie jak Magda Mołek, czy Robert Makłowicz, postanowiła swoją działalność przenieść na platformę Youtube. W obecnych czasach to świetny pomysł, zwłaszcza że po materiały wideo sięga nie tylko młode pokolenie. To znakomita możliwość, aby dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Podróżniczkę i dziennikarkę przekonała do tego przedsięwzięcia 13 letnia córka, Marysia. Stwierdziła, że działalność telewizyjna mamy nie jest "wystarczająco cool" i powinna spróbować czegoś nowego. Kanał nosi nazwę "Dalej" i jak zapowiada Martyna, będzie o "spotkaniach z ludźmi, którym się chce".
Martyna Wojciechowska zamieściła na Youtubie zapowiedź swojego kanału. Mówi w nim o genezie powstania nowego projektu w dość humorystyczny sposób. Okazuje się, że pomysł podsunęła jej córka, która uznała, że dotychczasowe działania mamy są już "lamerskie" i powinna pójść za głosem młodego pokolenia i stać się "youtuberką". Mama 13letniej Marysi chętnie przystała na ten pomysł i tak powstał kanał "Dalej", którego głównym tematem będą wywiady z ambitnymi ludźmi, którzy mają ciekawe pomysły. Dziennikarka podkreśla, że zależy jej na cyklu spotkań z osobami, które chcą od życia czegoś więcej.
Premiera kanału jest zapowiedziana na 14.04, ale nie wiemy jeszcze kto będzie pierwszym gościem Martyny. Ze zwiastunu, który opublikowała wynika, że wywiady będą miały formę podcastu, a więc możliwe, że będziemy mogli je usłyszeć także na innych platformach. Platforma Youtube jest z roku na rok, coraz bardziej popularnym źródłem informacji, niezależnie od wieku odbiorców. Na przeniesienie się do Internetu w ostatnim czasie zdecydował się m.in Tomasz Raczek, Magda Mołek, czy Robert Makłowicz, który niedawno świętował rok działalności na Youtubie. Subskrypcje przybywają w spektakularnym tempie, a Martyna Wojciechowska poszerza grono odbiorców. Będziecie oglądali jej kanał?