McDonald's wprowadza nowe opakowania. Będą "życzliwym przypomnieniem" dla klientów, żeby zaszczepić się na COVID-19

McDonald's wprowadzi w Stanach Zjednoczonych linię opakowań, która będzie nakłaniała klientów do przyjęcia szczepionki na COVID-19. Sieć fast foodów nawiązała współpracę z Białym Domem w ramach kampanii "We can do it", aby wspomóc rząd amerykański w rozprzestrzenianiu informacji o szczepionkach w całym kraju.

McDonald's dołączył do grona amerykańskich firm, które wspierają rząd w nakłanianiu do przyjmowania szczepionek na COVID-19. Ich kampania pojawi się jeszcze w tym miesiącu m.in. billboardzie na Times Square. Billboard znajduje się tuż nad jedną z kultowych restauracji McDonald's w kraju, więc firma ma nadzieję, że nie przejdzie niezauważona. W lipcu natomiast wprowadzą nowe etykiety na swoich opakowaniach m.in. kubkach McCafe i naklejki, które będą zdobiły McDelivery i skierują klientów fast-foodu do witryny vacines.org, gdzie pojawiają się informacje, jak chronić się przed COVID-19 i jak znaleźć termin szczepienia. 

Zobacz wideo Dlaczego Unia Europejska nie chce przedłużyć umowy z firmą Astra Zeneca?

McDonald's zachęca klientów do szczepień

Akcja "We can do it" oficjalnie rozpoczęła się w marcu i jest amerykańską publiczną kampanią edukacyjną, która obejmuje reklamy w telewizji, radiu, internecie i na platformach mediów społecznościowych. Genna Gent, przedstawicielka McDonald's, wiceprezes ds. Globalnej polityki publicznej i relacji z rządem, wyjaśniła, że zaangażowanie firmy w kampanię jest kolejnym krokiem, jaki podjęła sieć fast-foodów, aby wesprzeć społeczność podczas pandemii.

Schudła 45 kilogramów. Ludzie zarzucają jej, że teraz jest za chudaSchudła 45 kilogramów. Ludzie zarzucają jej, że teraz jest za chuda

Wszyscy chcemy chronić siebie i swoich bliskich. Chcemy znów móc żyć razem w społeczeństwie. Sieć McDonald's jest podekscytowana, mogąc mieć swój wkład w działaniu na rzecz klientów poprzez dostarczanie im prostych informacji, które pomogą w zachowaniu bezpieczeństwa

- deklarowała Gent w oficjalnym oświadczeniu. 

To wysiłek zespołowy - wszyscy jesteśmy w tym razem. Jesteśmy dumni, że przystępujemy do tego partnerstwa, aby dostarczać zaufanych, zweryfikowanych informacji o szczepionkach COVID-19 naszym klientom 

- podkreślała. 

McDonald's był jednym z pierwszych zwolenników szczepionki i już w lutym sieć fast foodów ogłosiła, że zapewni cztery godziny dodatkowo płatnego urlopu pracownikom, którzy się zaszczepią.

Lekarz mówi, dlaczego mycie się gąbką jest szkodliweMyjesz się gąbką? Dermatolog wyjaśnia, czemu to obrzydliwe. "Przez lata ludzie mówili mi, że jestem dziwny"

Więcej o: