Jedna z najsłynniejszych sieciówek na świecie rozpoczęła współpracę ze znaną marką, która wielu z nam kojarzy się z dzieciństwem. Kolekcja Zara x Fruit of The Loom to pełnia owocowych kolorów przemyconych w basicowych krojach. Wśród najnowszych produktów znalazły się dresy i koszulki z dobrze znanym nam logo soczystych owocków.
Pamiętacie kultowe koszulki, które nosiłyśmy w dzieciństwie „na podwórko"? Teraz w Zarze możecie powrócić do starych wspomnień. Hiszpańska marka rozpoczęła współpracę z firmą Fruit Of The Loom, czyli znanym producentem ubrań typu basic. Wiele z nas może kojarzyć ją z bardzo charakterystycznym logotypem, przedstawiającym obraz tak zwanej martwej natury – czyli odpoczywających owocków.
W kolekcji Zara x Fruit Of The Loom znajdziecie ubrania w pastelowej zieleni, bieli, cytrynowej żółci, neonowym różu. Wszystko to podane w formie luźnych streetwearowych zdjeć, na których widać barwne balony czy basen pełen owoców.
Kolekcja otwiera przed nami drzwi do prostoty w nowym stylu. Delikatne pastele połączone ze znanym logotypem wywołały furorę wśród wszystkich Polek. Ubrania znikają z półek w mgnieniu oka, a słowo „basic" zaczęło nabierać nowego znaczenia. Dostaniemy jej w cenach zaczynających się od 59,99 zł, a kończących na 139,99 zł.
Zara koszulka prt sc zara.com
Fruit Of The Loom pojawiło się na rynku 30 lat temu i opanowało 30 krajów. Wszyscy z wielkim zaangażowaniem ubierają ich produkty, które stały się dla nas pięknym wspomnieniem. Słynne t-shirty zwykle są proste i ubogie w ozdobniki. Oszczędny designe i prostota stały się więc znakiem rozpoznawczym firmy.
Pozostając wierni naszym korzeniom i bliskości naszego dziedzictwa, jesteśmy dumni z zapewniania autentycznej jakości, wartości i stylu. Jesteśmy pasjonatami i kierujemy się nimi; poświęcamy się wzbogacaniu życia naszych klientów poprzez komfort, osiągnięcia i zabawę. Fruit of the Loom® jest częścią Berkshire Hathaway Group. Przynależność do organizacji Berkshire Hathaway, zapewnia bezpieczeństwo finansowe i solidne podstawy, na których możemy budować przyszłość – czytamy na stronie marki