Selena Gomez to bez wątpienia jedna z najpopularniejszych gwiazd młodego pokolenia - przez lata była najchętniej obserwowaną osobą na Instagramie, gdzie do teraz śledzi ją imponująca liczba 241 mln obserwujących. Artystka nigdy jednak nie ukrywała, że ogromna popularność odbiła piętno na jej zdrowiu psychicznym.
Gomez jako osoba publiczna wielokrotnie musiała zmagać się z krytyką, z czego często dotyczyła ona właśnie jej wyglądu. Piosenkarka od lat bowiem boryka się z wahaniami wagi, które są wynikiem jej choroby - artystka choruje na toczeń, przez który parę lat temu musiała poddać się przeszczepowi nerki.
Z tego powodu Gomez otwarcie krytukuje obecnie panujące wyidealizowane kanony piękna, a także i same media społecznościowe, promujące zakłamany obraz rzeczywistosci. Podkreśla za to, jak ważne jest zdrowie psychiczne i akceptacja samego siebie. Dlatego też jej najnowsza kampania reklamowa została utrzymana w duchu bodypositive. Artystka zapozowała w strojach kąpielowych dla marki La'Mariette, a opublikowane w sieci zdjęcia nie zostały poddane obróbce graficznej, dzięki czemu możemy podziwiać jej "nieidealne" ciało.
Jestem wdzięczna, że mam okazję świętować starania moich przyjaciół. Moja współpraca z La'Mariette ukazuje się dzisiaj! To, co kocham w tej marce, to to, że celebruje kobiety, które kochają swoje ciało bezwarunkowo, dodając im wdzięku, na który zasługują. Mam nadzieję, że kochacie to tak samo jak ja
- napisała Gomez.
Zdjęcia spotkały się z pozytywnym fanów, którzy dziękowali artystce za szczerość i odwagę.