Więcej podobnych artykułów przeczytasz na Gazeta.pl
Jest nam niezmiernie miło, że nasz plebiscyt cieszył się takim zainteresowaniem. Dziękujemy wszystkim markom, które zachęcały wszystkich swoich klientów, fanów do głosowania. Dziękujemy Wam za każdy oddany głos na swoich urodowych ulubieńców. Jest to nasz pierwszy plebiscyt, ale wiemy, że nie ostatni. Podczas gali towarzyszyła nam nasza ambasadorka Ola Nowak, która wprowadziła nas w świat TikToka, Instagrama, a także zdradziła swoje beauty triki. Poznajcie wszystkich laureatów w poszczególnych kategoriach.
Zdjęcia z gali znajdziesz w galerii na początku artykułu.
Odpowiednia pielęgnacja jest kluczem do pięknej i zdrowej skóry. Kremy z filtrami SPF powinny mieć miejsce honorowe w naszej kosmetyczce. Marka Nacomi Next Level doskonale o tym wie, dlatego stworzyła produkt, który nie tylko chroni nas przed promieniowaniem podczerwonym i UV, ale również zanieczyszczeniami i niebieskim światłem z urządzeń cyfrowych.
Kategoria KAMPANIA CSR ROKU
Każda z nas chce, by ją usłyszano, każda z nas chce mieć kosmetyki dopasowane do swoich potrzeb, każda z nas bez względu na stan zdrowia. Dlatego Avon chce wspierać wszystkie kobiety i robi to od lat. Marka stworzyła unikalny produkt do pielęgnacji szczególnie delikatnej skóry głowy.
My kobiety uwielbiamy dbać o włosy, a marka Anwen nam w tym pomaga, nawet kiedy śpimy. Dzięki masce sleeping beauty możemy mieć fryzurę jak z bajki bez wychodzenia z domu.
Wszyscy chcemy być bardziej eko, segregujemy śmieci, bierzemy prysznic zamiast kąpieli w wannie, czy zamieniamy samochód na rower. Okazuje się, że marki również chcą dbać o środowisko, co bardzo pochwalamy. Wacik wielokrotnego użytku od marki AnnaBelle mimo swojej prostoty jest genialnym pomysłem. Bo w końcu, po co wyrzucać zużyte waciki jak można je po prostu wyprać i ponownie użyć?
Jako konsumentki chcemy wspierać polskie biznesy. Coraz częściej szukamy marek, które nie tylko tworzą świetne kosmetyki, ale również działają na rzecz środowiska. To wszystko łączy w sobie marka Phlov by Anna Lewandowska, która od ponad dwóch lat prężnie się rozwija. W swoich recepturach Phlov, jako pierwsza marka kosmetyczna w Polsce, inspiruje się rewolucyjną wiedzą z dziedziny neuronauki – zagadnieniem połączenia BRAIN-SKIN. Jest to kanał komunikacji między skórą a mózgiem, który działa w dwóch kierunkach. Jego istnienie skłoniło twórców Phlov, do stworzenia marki, która oddziałuje na wszystkie zmysły i pozwala na wyjątkową celebrację codziennej pielęgnacji.
Kobiety uwielbiają perfumy, ale jeszcze bardziej lubią, jak ich faceci dobrze pachną. Okazuje się, że nie zawsze potrzebują do tego perfum, bo marka Via Aroma stworzyła mieszankę olejków dla mężczyzn, w których znajdziemy takie nuty zapachowe jak czarny pieprz, ylang i gałka muszkatołowa. Podobno to połączenie potrafi rozpalić zmysły.
W tej kategorii zwycięża mądre rozpieszczanie się wartościowym kosmetykiem, który wykorzystuję najnowszą wiedzę kosmetologów. To taka nowa definicja luksusu. Marka Basic Lab stworzyła bowiem serum regenerujące z ceramidami - czyli tzw. cementem międzykomórkowym - i kompleksem peptydów - czyli bioaktywnymi aminokwasami regenerującymi i ujędrniającymi skórę, które sprawią, że nasza cera jest dogłębnie nawilżona i jednocześnie zwiększa się jej jędrność i elastyczność. Dzięki temu możemy wyglądać jak po bardzo drogim zabiegu kosmetycznym, nie wychodząc z domu.
Widzimy, że temat pielęgnacji włosów jest bardzo ważny dla naszych czytelniczek. Kobiety chcą wiedzieć więcej. Pielęgnacja włosów to cały rytuał, ważne są dla nich kosmetyki, ale również stan skóry czy porowatość włosów. Marka Ziaja wychodzi nam naprzeciw swoim testem, który można zrobić online w zaledwie 5 minut u nich na stronie, Same go wykonałyśmy i po wyniku testu marka podpowiada nam jakich kosmetyków używać.
Coraz częściej na polskim rynku możemy zobaczyć reklamy, które wyglądają jak filmy krótkometrażowe. Marka Yope, tworząc kampanię "Wild Things are Coming" chciała pokazać jak receptury nowych produktów, uwalniają naturalną dzikość, moc i siłę kobiet. W reklamie wystąpiła Karolina Kuklińska-Kosowicz, która na co dzień jest autorką linii kosmetyków, a także prezeską firmy.
Kobiety uwielbiają robić zakupy. Ostatni rok pokazał nam, że kupowanie online jest nie tylko bardzo przyjemne, ale przede wszystkim proste i zajmuje dużo mniej czasu. Rossman już jakiś czas temu stworzył aplikację, która jak widać, podbiła serca klientów. Dzięki niej jako pierwsi możemy dowiedzieć się o nowych produktach, promocjach, a dzięki programom lojalnościowym część produktów możemy kupić dużo taniej.
Żeby wybić się w internecie, trzeba być niezwykle kreatywnym. Zuzanna Haponik znana w sieci jako Lamakeupebella w sieci publikuje swoje makijaże, triki urodowe i pokazuje życie codziennie. Jej fani to docenili, dzięki czemu Zuzia zwyciężyła w tej kategorii.
Marka Miya podbiła serca Polek już jakiś czas temu kosmetykami do pielęgnacji, ale od dłuższego czasu prężnie rozwija się również w sferze kosmetyków kolorowych. Kto z nas nie lubi mieć pięknie pomalowanych ust? Dzięki błyszczykowi Miya Dusty Rose nie tylko będziemy wyglądać zjawiskowo, ale również zadbamy o odpowiednią pielęgnację.
Neonail to marka, która już od 15 lat dba o nasze paznokcie. Jak sami o sobie mówią, nie chcą iść za trendami, a je wyznaczać i to im naprawdę się udaję. Ich oferta to nie tylko lakiery, ale również produkty pomocne przy stylizacji paznokci, a także lampy, dzięki którym każda z nas może stworzyć piękny manicure w domu.
Warto dodać, że marka Yasumi to również sieć instytutów kosmetycznych i spa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i szerokiej gamie kosmetyków część zabiegów takich jak chociażby terapia nawilżająca z kolagenem i mchem irlandzkim możemy wykonać w domu.
Wybór był naprawdę trudny i nie ma co, ukrywać głosy w redakcji były podzielone, ale ostatecznie postanowiliśmy wybrać markę Basic Lab z kilku względów. Po pierwsze jest ona świetnym przykładem na to jak połączyć naturę z technologią. Po drugie marka angażuje się w inicjatywy społeczne i tak jakiś czas temu część swoich zysków przekazała na rzecz fundacji "Jeszcze". A po trzecie marka została stworzona przez dwie kobiety, którym nie jest obojętny los naszej planety i tak np. z nakrętek powstają tuby do produktów marki Basic Lab.
TU ZNAJDZIE SIĘ REKLAMA