Więcej artykułów z trikami gwiazd znajdziecie na Gazeta.pl
Maja Bohosiewicz jest inspiracją dla wielu kobiet. Jej konto na Instagramie obserwuje prawie pół miliona fanów. Jej obserwatorki są mocno zaangażowane i chętnie korzystają z "polecajek" gwiazdy. Maja regularnie na swoim profilu pokazuje im produkty czy kosmetyki, których sama używa. Tak też było i tym razem, kiedy to Maja postanowiła zrobić sobie "instagramowe brwi" za pomocą uwielbianego przez trendesterki mydła do brwi.
Maja Bohosiewicz już jakiś czas temu nagrała relację, w której pokazała, jak dosłownie w kilka chwil uzyskała efekt laminacji brwi, bez wizyty w salonie kosmetycznym. Wykorzystała do tego jedynie mydło do brwi, które jest hitem! Jego zadaniem jest ujarzmienie brwi i utrzymanie ich w pożądanym kształcie przez cały dzień. Sprawiają one efekt "mokrych", przez co zyskujemy świeży i modny look. Jeśli zastanawiacie się, czy taki zabieg przetrwa dzień, bez konieczności powtarzania go co jakiś czas to zdecydowanie tak. Mydełko zawiera mocny żel-wosk, przez co brwi są nie do ruszenia! Kolejnym, dodatkowym atutem tego produktu jest optyczne nadanie objętości brwi. Żeby uzyskać taki efekt, należy je wyczesać do góry. Wtedy będą wydawały się gęstsze i grubsze.
Podczas relacji na Instagramie Maja również podcięła sobie brwi nożyczkami do paznokci, ale już po krótkiej chwili powiedziała, żeby absolutnie tego nie robić, bo przez to brwi będą "żyły własnym życiem". Natomiast gwiazda pochwaliła mydełko, które użyła do stylizacji.
A co do mydła do brwi to kupcie sobie, bo jest tanie i dobre. I to jest polskie dobre mydło. Nie jakieś zagraniczne. Tylko NASZE. Polskie. DOBRE. Tanie
- przekonuje Maja.
Maja Bohosiewicz pokazała jak uzyskać efekt 'instagramowych brwi' fot. screen: www.instagram.com/majabohosiewicz/
Mydełko kosztuje w regularnej cenie 39 zł, ale dostępne jest w wielu miejscach w internecie i ceny mogą się od siebie różnić. Dzięki temu, że do stylizacji brwi wystarczy już niewielka ilość produktu, takie opakowanie jest bardzo wydajne i ekonomiczne.