Jedna ze sportowych marek w kampanii pokazała nagie piersi kobiet. Zdania mocno podzielone

W sieci pojawiła się właśnie najnowsza kampania marki adidas. Tym razem wzbudza ona sporo emocji wśród internautów głównie, dlatego że widzimy w niej zdjęcia nieocenzurowanych kobiecych piersi. Hasło kampanii to "Wsparcie to podstawa", ale nie wszyscy są zachwyceni.

Więcej podobnych artykułów znajdziecie na Gazeta.pl

Hasło najnowszej kampanii marki adidas brzmi "Wsparcie to podstawa". W ten sposób brand chce pokazać, jak różnorodne kobiety mają ciała i że każde z nich jest piękne. - "Chcemy celebrować ciała w całej ich okazałości i z dumą pokazywać, że jesteśmy różni" - czytamy na oficjalnym twitterze adidasa. Po opublikowaniu zdjęć w internecie aż zawrzało. 

Zobacz wideo

Nagie piersi kobiet w kampanii adidasa

Kampania z nagimi piersiami kobiet pokazała się na stronie główniej marki, a także w social mediach takich jak Instagram czy Twitter. Dlaczego w ogóle powstała ta akcja? Wiążę się to z tym, że coraz więcej kobiet uprawia sport, czy to amatorsko, czy zawodowo. Wszystkie łączy jedno, a mianowicie biustonosz sportowy, który jest nieodłącznym elementem stroju treningowego. Dzięki niemu mamy czuć się komfortowo nawet podczas najbardziej wymagających ćwiczeń. -"Wierzymy, że kobiece piersi we wszystkich kształtach i rozmiarach zasługują na wsparcie i wygodę." - czytamy na twitterze marki. Adidas w związku z tym chciał wesprzeć ruch ciałopozytywności i pokazać, że choć się różnimy, to powinnyśmy się wspierać. Część internautów jest oburzona nie tyle zamysłem kampanii, co opublikowaniem nagich zdjęć kobiecych piersi. Niektórzy uważają nawet, że jest to "niesmaczne".

 

Maffashion pokazała wnętrza swojego nowego domu. Fani: 'W takim domu można wpaść w depresję' (zdjęcie ilustracyjne)Maffashion pokazała, jak ciąża zmieniła jej ciało. "Rozciągnięta, pomarszczona"

Internauci podzieleni 

Choć temat nie wydaje się być kontrowersyjny, bo w końcu kobiece piersi są czymś naturalnym to i tak wzbudził mnóstwo emocji. W komentarzach pod postem na Twitterze pojawiło się sporo opinii internautów. Niektórzy uważają, że jest to naprawdę świetne, że marka angażuje się w pomoc w akceptowaniu siebie i swojego ciała. Jedak są też takie głosy, że jest to zbyt intymne i takie ujęcia powinny być widokiem prywatnym. 

Czy wy sobie żartujecie? Wiecie, ile dzieci wchodzi na waszą stronę? Nic już od was nie kupię po tej kampanii.
Brawo Adidas. Takimi rzeczami się trzeba chwalić.

- czytamy na Twitterze.

Odbiór na Instagramie był zupełnie inny. Tam zdecydowana większość jest zachwycona nową kampanią marki. - "Jesteście wspaniali", "Nareszcie", "O tak, dziękuję wam za to!" - czytamy w komentarzach. 

Lily James, Pamela Anderson50 par sztucznych piersi i koronkowe brwi. Tak Lily James wcieliła się w Pamelę Anderson

Więcej o: