Modelka z zespołem Downa po raz pierwszy w kampanii Victoria's Secret. "Tworzę historię"

- Kiedyś marzyłam o tym, pracowałam nad tym i dziś spełnia się moje marzenie - napisała na Instagramie Sofia Jirau, czyli pierwsza modelka w szeregach Victoria's Secret z zespołem Downa. To pierwsza kampania marki, którą próbują zdystansować się od poprzednich wizerunków sławnych "Aniołków".

Więcej podobnych tematów znajdziesz na Gazeta.pl

Zobacz wideo Dzieci aktorów, które poszły w ślady znanych rodziców

Sofia Jirau to 24-letnia modelka z Portoryko, która swoją przygodę z modelingiem rozpoczęła w 2019 roku. Jej charyzma i niesamowita osobowość sprawiły, że szybko zaczęła wspinać się po szczeblach kariery. Zaledwie rok później spełniła swoje marzenie o debiucie na New York Fashion Week. - Jestem dumna, że jako jedna z nielicznych modelek z zespołem Downa zdołałam wziąć udział w tak ważnym wydarzeniu modowym - napisała wówczas na swoim Instagramie.

31-latka z zespołem Downa nie mogła znaleźć pracy, więc założyła firmę31-latka z zespołem Downa nie mogła znaleźć pracy. Założyła firmę i jest milionerką

Pierwsza modelka Victoria's Secret z zespołem Downa

Teraz Sofia Jirau zrobiła kolejny krok milowy w swojej karierze i zapisała się na kartach historii jako pierwsza modelka Victoria's Secret z zespołem Downa, dołączając do 17 innych kobiet, które również wzięły udział w nowej kampanii słynnej marki bieliźnianej. 

Pewnego dnia marzyłam o tym, pracowałam nad tym i dziś spełnia się moje marzenie. W końcu mogę zdradzić Wam mój wielki sekret. Jestem pierwszą modelką Victoria's Secret z zespołem Downa! Dziękuję Victoria's Secret za to, że zobaczyli we mnie modelkę, która nie ma ograniczeń i uczynili częścią inkluzywnej kampanii Love Cloud Collection

- napisała na Instagramie. - Włącz odtwarzanie, aby cały świat mógł zobaczyć, jak tworzę historię - dodała pod udostępnionym wideo

 

Karolina PisarekPolka w zestawieniu "100 najpiękniejszych twarzy świata". Niedawno się zaręczyła

Nowy wizerunek marki Victoria's Secret

Sofia Jirau dołączyła do bieliźnianego giganta w kluczowym momencie. Aktualnie firma próbuje zdystansować się od wcześniej promowanych wizerunków Aniołków Victoria's Secret i zmienia wizerunek marki na bardziej inkluzywny. Nowa kampania jest pierwszą pełnowymiarową kolekcją firmy od czasu, gdy w styczniu Raul Martinez oficjalnie został nowym dyrektorem kreatywnym.

Love Cloud Collection to ważny moment w ewolucji marki. Od obsady niesamowitych kobiet, które ożywiają kolekcję, po niesamowitego ducha integracji na planie, ta kampania jest ważną częścią nowego standardu Victoria's Secret, który tworzymy

- powiedział Martinez. 

Źródło: nbcnews.com

Więcej o: