Więcej podobnych artykułów znajdziecie na Gazeta.pl
Jeszcze jakiś czas temu kobiety atakowane zewsząd zdjęciami szczupłych modelek dążyły do rozmiaru "0". Wiele marek w swojej ofercie nie miało większych rozmiarów, a ubrania dla kobiet o krąglejszych kształtach były dostępne tylko w specjalnych sklepach. Na szczęście na przestrzeni lat to się zmieniło i obecnie wiele popularnych sieciówek ma w swojej ofercie większe rozmiary.
Denise Mercedes w przeszłości nosiła rozmiar 36 i aspirowała do bycia modelką, jednak jej wzrost w wielu przypadkach ją dyskwalifikował. Teraz kobieta nosi rozmiar 44 i współpracuje z takimi markami jak Forever21, Target i JCPenny. W swoich mediach społecznościowych, gdzie obserwuje ją prawie 5 mln fanów, prowadzi kampanię #becauseitsmybody, skierowaną do kobiet we wszystkich rozmiarach.
Maria Castellanos przyjaźni się z Denise i wspólnie z nią postanowiła pokazać, że liczba na metce nie ma żadnego znaczenia. Dziewczyny w sieci publikują nagrania i filmiki, na których pokazują te same stylizacje w rozmiarze 26 i 44. Internauci są zachwyceni! Wiele kobiet dziękuję im za to, co robią.
Denise i Maria udowadniają, że ubrania z popularnych sieciówek są dla każdego, bez względu na to czy ktoś jest bardzo szczupły, czy ma kraglęjsze kształty. Nie da się ukryć, że wiele z tych stylizacji wygląda jak z wybiegu najlepszych projektantów. Dziewczyny stały się ogromną inspriacją dla kobiet z całego świata.
Liczne badania pokazują, że przemysł modowy w Stanach Zjednoczonych nie jest w ogóle przystosowany do tamtejszych konsumentek, bowiem większość kobiet nosi tam rozmiar 46. Co więcej, dziewczyny plus size stanowią 68 proc. wszystkich kupujących.
Kobieta.gazeta.pl jest dla Was i to dla Was cały czas piszemy na różne tematy. Nie oznacza to jednak, że Ukraina schodzi na dalszy plan. To cały czas bieżąca i bardzo istotna kwestia. Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie tutaj: wiadomości.gazeta.pl, kobieta.gazeta.pl/ukraina.