Za kolację w hotelu mieli zapłacić 26 tys. zł. Jeden szczegół wydał im się podejrzany

Zbliża się okres wakacji. Już wkrótce udamy się na upragnione urlopy. Jeden z tiktokerów opowiedział historię pary, która słono zapłaciła za swoje wczasy. Co takiego wydarzyło się w jednym z hoteli?

Więcej podobnych tematów znajdziecie na Gazeta.pl

Podróżowanie po świecie poszerza nasze horyzonty, pozwala poznać inną kulturę i doświadczyć niesamowitych przeżyć. Niestety, trzeba być też bardzo ostrożnym, bo oszuści czyhają na nas wszędzie, nawet w pokojach hotelowych. Przekonała się o tym pewna para, której historię w sieci przytoczył kryjący się pod pseudonimem @huskymuscles, tiktoker. Nagranie obejrzano już prawie 2 mln razy. 

Zobacz wideo

Zamówili jedzenie z hotelowej restauracji, stracili 26 tys. złotych 

Turyści, którzy zatrzymali się w jednym z hoteli, postanowili zamówić jedzenie z restauracji. W ich hotelowym pokoju była ulotka z menu i numerem telefonu. Tuż po tym jak zdecydowali się na konkretne dania, zadzwonili do knajpy. Przez telefon usłyszeli, że aby sfinalizować zamówienie muszą od razu zapłacić. W tym celu podali numer karty płatniczej i inne dane. 

Minęło półtorej godziny od złożenia zamówienia, a ich dań wciąż nie dostarczono. Zaniepokojeni zadzwonili na recepcję, by dowiedzieć się, na jakim etapie jest ich jedzenie i kiedy mogą się go spodziewać. Jak wielkie było ich zdziwienie, kiedy okazało się, że nikt z obsługi nie otrzymał takiego zamówienia. 

Zaniepokojony ojciec rodziny, przeczuwając, że mógł paść ofiarą oszusta, natychmiast zalogował się do swojego konta bankowego. Niestety, złodzieje już zdołali z niego pobrać 6 tys. dolarów, czyli jakieś 26 tys. złotych.

Myśleli, że zamówili jedzenie, padli ofiarą oszusta 

Wszystko wyglądało tak, jakby turyści zamawiali jedzenie z hotelowej restauracji. Okazuje się jednak, że oszuści znaleźli sposób na to, by okradać turystów w bardzo łatwy sposób. Do pokoi hotelowych wsuwali ulotki z menu restauracji i numerem telefonu. Niczego nie świadomi goście dzwonili tam, podawali numer karty i inne dane, a kiedy ich zamówienie nie docierało do pokoju, orientowali się, że zostali oszukani. 

Jak tego uniknąć? TikToker zdradził to pod koniec swojego filmiku. 

Najlepszym sposobem na uniknięcie tego oszustwa jest po prostu skontaktowanie się z recepcją przed zamówieniem jedzenia. Poproś pracowników hotelu, aby potwierdzili, że masz w pokoju właściwe menu.

- podkreślił. 

Rodzajów oszustw jest naprawdę wiele, ale czy kiedykolwiek spotkaliście się z takim? 

Wasze historie i opinie są dla nas ważne. Czekamy na Wasze listy i komentarze. Piszcie do nas na adres: kobieta@agora.pl. Najciekawsze listy opublikujemy.

***

Kobieta.gazeta.pl jest dla Was i to dla Was cały czas piszemy na różne tematy. Nie oznacza to jednak, że Ukraina schodzi na dalszy plan. To cały czas bieżąca i bardzo istotna kwestia. Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie tutaj: wiadomości.gazeta.pl, kobieta.gazeta.pl/ukraina

Więcej o: