Więcej podobnych tematów znajdziesz na Gazeta.pl
TikTok jest obecnie jedną z najpopularniejszych platform internetowych na świecie. Użytkowniczki oraz użytkownicy dzielą się tam nie tylko układami tanecznymi, stylizacjami, makijażami i poradami, lecz także różnymi historiami ze swojego życia. Jedne bawią, inne straszą, a niektóre mogą być przestrogą.
Eva prowadząca na TikToku profil pod nazwą @evabacchoo wybrała się na Kretę. Dziewczyna nawet nie przypuszczała, że podczas wakacji coś takiego może stać się z jej torebką. Okazuje się, że kupiony w Primarku dodatek, pozostawiony przez jakiś czas na słońcu, zaczął się palić. - Nagle poczułam zapach spalenizny. Pomyślcie sobie tylko, jak gorąco jest na Krecie, skoro moja torebka zaczęła się palić - powiedziała Eva, pokazując, jak mocno ucierpiał materiał torby. Dziewczyna podejrzewa, że płócienna torba zajęła się ogniem przez zbyt mocne nagrzanie się metalowego zatrzasku. Nagłaśniając to chciała ostrzec inne kobiety, by niezależnie od marki, nie zostawiały swoich torebek na słońcu.
Wideo stało się viralem i w ciągu kilku dni obejrzało je ponad 1,6 mln osób. - Kupiłam tę torbę na wakacje na Krecie w sierpniu... - napisała jedna z internautek. - Trzymaj ją w cieniu, bo zatrzask robi się zbyt gorący, tak zaczął się ogień - odpowiedziała jej Eva. Pod postem pojawiło się także wiele innych komentarzy od internautek:
Pomyśl tylko, co promienie słońca robią z twoją skórą, jeśli mogą podpalić torbę
Nowy strach odblokowany
Mam tę torbę i właśnie zabrałam na wakacje! Omg
Jako technik odzieży mogę potwierdzić, że primark powinien przetestować zapięcie, aby upewnić się, że nie osiąga takich temperatur. Wyślij e-mail i poproś o dowód
To nie powinno się zdarzyć. Skontaktowałabym się z producentem
Jak widać, torebek lepiej nie zostawiać na słońcu
- czytamy.
Primark zdecydował się wydać oświadczenie w tej sprawie. - Każdy produkt jest testowany, chcemy w ten sposób zapewnić, że spełniamy wszystkie standardy bezpieczeństwa i jakości. Zaskoczyła nas ta skarga i nie mieliśmy żadnych zgłoszonych problemów, ale jeśli klient zwróci nam torbę, to zbadamy tę sprawę, by zrozumieć, co mogło się stać - napisał rzecznik brytyjskiej marki.