Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
Od 4 lipca sieć sklepów Biedronka wprowadza własną kolekcję ubrań, sygnowaną rozpoznawalnym logo marki. Ubrania mają być swego rodzaju ukłonem w stronę najwierniejszych fanów, stąd nazwa: "Biedronka Fan Collection". Jest to edycja limitowana, dostępna do wyczerpania zapasów.
Nowa kolekcja sieci sklepów Biedronka oferuje swoim fanom bluzy, t-shirty (męskie i damskie), a także skarpetki, klapki oraz różnokolorowe sneakersy. W estetyce ubrań dominują przede wszystkim kolory charakterystyczne dla marki - żółty i czerwony, ale dostępne są również inne warianty. Ponadto kolekcja została stworzona w duchu streetwear. Jak podkreśla Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka:
Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection (...) będą hitem letniego sezonu.
Biedronka Fan Collection biedronka.pl
Najtańszy produkt z najnowszej kolekcji to dwie pary skarpet, dostępne w różnych rozmiarach za 14,99 złotych. Z kolei kolorowe sneakersy można zakupić za 64,90 złotych, a dłuższe bluzy w kilku wariantach kolorystycznych - 49,99 złotych za sztukę. Natomiast przewiewne t-shirty kosztują 24,99 złotych - nie bez powodu premiera kolekcji ma miejsce na początku lipca. Oferowane w niej zestawy sprawdzą się idealnie w kompletowaniu letnich, oryginalnych stylizacji.
sneakersy z Biedronki biedronka.pl
Jak się okazuje, Biedronka nie jest pierwszą siecią, która zdecydowała się na własną kolekcję ubrań z unikalnym logo. Ponad rok temu taką samą informację przekazał swoim fanom Lidl. Co więcej, produkty, które oferował sklep nie różnią się znacząco od tych dostępnych w Biedronce - również w kontekście cen. Unikatowa kolekcja nosiła nazwę #Lidlfan.
kolekcja #Lidlfan lidl.pl