Biedronka wprowadza własną kolekcję ubrań. Powtórzy sukces Lidla?

W sklepach Biedronka od dawna możliwy był zakup nie tylko artykułów spożywczych, ale i odzieżowych. Jednak po jakimś czasie firma postanowiła posunąć się o krok dalej, wprowadzając pierwszą w historii własną kolekcję ubrań.

Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Od 4 lipca sieć sklepów Biedronka wprowadza własną kolekcję ubrań, sygnowaną rozpoznawalnym logo marki. Ubrania mają być swego rodzaju ukłonem w stronę najwierniejszych fanów, stąd nazwa: "Biedronka Fan Collection". Jest to edycja limitowana, dostępna do wyczerpania zapasów.

Linia Fan Collection. Bluzy, skarpetki i nie tylko

Nowa kolekcja sieci sklepów Biedronka oferuje swoim fanom bluzy, t-shirty (męskie i damskie), a także skarpetki, klapki oraz różnokolorowe sneakersy. W estetyce ubrań dominują przede wszystkim kolory charakterystyczne dla marki - żółty i czerwony, ale dostępne są również inne warianty. Ponadto kolekcja została stworzona w duchu streetwear. Jak podkreśla Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka:

Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection (...) będą hitem letniego sezonu.

Biedronka Fan CollectionBiedronka Fan Collection biedronka.pl

"Biedronka - niskie ceny". Czy w tym wypadku również?

Najtańszy produkt z najnowszej kolekcji to dwie pary skarpet, dostępne w różnych rozmiarach za 14,99 złotych. Z kolei kolorowe sneakersy można zakupić za 64,90 złotych, a dłuższe bluzy w kilku wariantach kolorystycznych - 49,99 złotych za sztukę. Natomiast przewiewne t-shirty kosztują 24,99 złotych - nie bez powodu premiera kolekcji ma miejsce na początku lipca. Oferowane w niej zestawy sprawdzą się idealnie w kompletowaniu letnich, oryginalnych stylizacji

sneakersy z Biedronkisneakersy z Biedronki biedronka.pl

Biedronka śladem wielkich marek. Bardziej Gucci czy Lidl?

Jak się okazuje, Biedronka nie jest pierwszą siecią, która zdecydowała się na własną kolekcję ubrań z unikalnym logo. Ponad rok temu taką samą informację przekazał swoim fanom Lidl. Co więcej, produkty, które oferował sklep nie różnią się znacząco od tych dostępnych w Biedronce - również w kontekście cen. Unikatowa kolekcja nosiła nazwę #Lidlfan.

kolekcja #Lidlfankolekcja #Lidlfan lidl.pl

Więcej o: