Choć największym fenomenem ostatnich lat w świecie polskich influencerów była Ekipa, nowy projekt jej pomysłodawcy, Karola "Friza" Wiśniewskiego ma szansę powtórzyć ten sukces. Trzon grupy stanowią młodzi twórcy internetowi, którzy zamieszkali razem w pokrakowskim domu, by tworzyć treści lifestylowe. Swoim życiem dzielą się na Instagramie, TikToku i YouTubie. Na ostatniej z tych platform zgromadzili już prawie milion subskrybentów. Teraz żeńska część GenZie podbija branżę beauty. We współpracy z marką Bell stworzyły własną linię kosmetyków z myślą o nastolatkach.
Hanna Puchalska, Wiktoria Bochnak i Faustyna Fugińska pracowały nad swoją kolekcją dziewięć miesięcy. O tworzeniu i znaczeniu produktów opowiedziały w jednym z publikowanych na kanale GenZie filmików. Nagrały też test kosmetyków, którymi maluje się... męska część grupy influencerów.
Za stworzeniem kosmetyków stoi też pewna misja. GenZie chce odpowiedzieć na potrzeby nastolatków, do których też kieruje swoją internetową twórczość. Są ambasadorami swojego pokolenia, a jego motto umieścili m.in. wewnątrz paletki z cieniami:
Jesteśmy pokoleniem, które niesie ze sobą zmiany, nie wpisujemy się w żadne ustalone schematy, bo sami kreujemy swoją rzeczywistość, podążamy przez życie na własnych zasadach.
- czytamy na jednym z produktów. Cel współpracy z marką kosmetyków Bell influencerki wyjaśniły również na Instagramie:
Jako specjaliści od pokolenia Z wiemy jak zrobić produkt odpowiadający ich potrzebom. [...] Nasze ekspertki testowały produkty i zmieniały kolory, formuły, odcienie wielokrotnie, aż do momentu osiągnięcia oszałamiającego efektu dla każdej z nich. Zaproponowały również kartonową paletkę oraz stworzyły zapach. Jaki? Przekonajcie się sami.
- tłumaczą w jednym z najnowszych postów.
Żeby wypróbować produkty GenZie x Bell nie trzeba trudzić się zamówieniem internetowym czy wizytą w drogerii. Dostaniemy je przy okazji najzwyklejszych zakupów. Kosmetyki trafią do popularnej sieci sklepów Biedronka. Ich ceny zaczynają się od 19,99zł. To między innymi cienie, eyelinery, pomadki i konturówki w wyrazistych kolorach, dzięki którym nastolatkowie będą mogli stworzyć wyróżniający się look. Influencerki dostrzegły nie tylko modę na szalone, niestandardowe odcienie, ale też na przykład... chętnie dorysowywane przez przedstawicieli pokolenia Z piegi.
Oto lista wszystkich dostępnych produktów:
Marka Bell ogłosiła też promujący współpracę z GenZie konkurs. Trzech głównych zwycięzców otrzyma komplet kosmetyków. Aby wziąć w nim udział należy uzasadnić, które z nich najlepiej sprawdzą się w przypadku sesji zdjęciowej. Trzeba także polubić post konkursowy i zaobserwować profil @bell_polska.
Kosmetyki znajdziecie od 21 września w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju. Kolekcja GenZie x Bell jest limitowana. Weźmiecie udział w konkursie?