Choć Anna Lewandowska teraz mieszka w Barcelonie, to zawsze pojawia się na eventach branżowych, kiedy mowa o jej markach. Jest zaangażowana nie tylko w samo promowanie produktów, ale również w proces ich tworzenia. Jak sama przyznaje zanim produkty trafią do sprzedaży, często miesiącami testuje je na sobie. Co zatem zmieniło się w ostatnich latach? Posłuchajcie, co nam powiedziała Anna.
Jedną z nowości, która pojawiła się w ofercie Phlov jest kalendarz adwentowy z kosmetykami. - "To jest nowa kampania, wokół świąt, bo tak naprawdę dla nas wszystkich, szczególnie Polaków jest to ważny okres. Ale podkreślamy w tej kampanii, że tu chodzi też o emocje, tu chodzi też o relacje, tu chodzi o wsparcie, o pokazanie, że my kobiety jesteśmy wielozadaniowe" - mówi.
W pierwszym kalendarzu adwentowym marki Phlov znajdziemy paletę różnych produktów pielęgnacyjnych. Dzięki niemu zadbamy o piękną cerę, ciało, a także włosy. Ponadto pojawią się dwie wyjątkowe nowości, które nie są dostępne w regularnej sprzedaży. To doskonała okazja, by wypróbować tak szerokie spektrum produktów i poznać markę jeszcze lepiej.
Od niedawna marka proponuje swoim klientom zupełnie nową linię "carameLOVE SPA" do której zalicza się np. przepięknie pachnące masełko, olejek do kąpieli czy peeling.
Jeżeli chodzi o przyszły rok, mogę już zdradzić, że na pewno wejdziemy w kremy SPF. Mieliśmy już w tym roku to zrobić, ale stwierdziliśmy, że zrobimy to w przyszłym roku, bo całe wakacje testowałam kremy osobiście i wolałam z tym poczekać.
- mówi nam Anna Lewandowska.
Każdy produkt testuję przez wiele miesięcy najpierw na sobie.
- dodaje.
Na koniec rozmowy dodała, że już wkrótce jej marka wejdzie w zupełnie nowym segment, a inspiracja dla była w tej kwestii moda. Domyślcie się, co to może być?
Wasze historie i opinie są dla nas ważne. Czekamy na Wasze listy i komentarze. Piszcie do nas na adres: kobieta@agora.pl. Najciekawsze listy opublikujemy.