Anna Lewandowska o nowościach w Phlov. "Każdy produkt testuję przez wiele miesięcy najpierw na sobie"

Anna Lewandowska, choć dała się poznać na samym początku jako trenerka, to spokojnie od kilku lat możemy o niej mówić - bizneswoman. Jedna z jej marek Phlov niedawno skończyła trzy lata i podczas naszego spotkania z Anną podpytaliśmy ją o to, co się zmieniło przez ten czas, a także jakie nowości dla nas szykuje brand.

Choć Anna Lewandowska teraz mieszka w Barcelonie, to zawsze pojawia się na eventach branżowych, kiedy mowa o jej markach. Jest zaangażowana nie tylko w samo promowanie produktów, ale również w proces ich tworzenia. Jak sama przyznaje zanim produkty trafią do sprzedaży, często miesiącami testuje je na sobie. Co zatem zmieniło się w ostatnich latach? Posłuchajcie, co nam powiedziała Anna. 

Zobacz wideo Anna Lewandowska o nowościach w Phlov. "Przyszły rok będzie naprawdę bardzo owocny"

"Przyszły rok dla marki Phlov będzie naprawdę bardzo owocny" 

Jedną z nowości, która pojawiła się w ofercie Phlov jest kalendarz adwentowy z kosmetykami. - "To jest nowa kampania, wokół świąt, bo tak naprawdę dla nas wszystkich, szczególnie Polaków jest to ważny okres. Ale podkreślamy w tej kampanii, że tu chodzi też o emocje, tu chodzi też o relacje, tu chodzi o wsparcie, o pokazanie, że my kobiety jesteśmy wielozadaniowe" - mówi. 

W pierwszym kalendarzu adwentowym marki Phlov znajdziemy paletę różnych produktów pielęgnacyjnych. Dzięki niemu zadbamy o piękną cerę, ciało, a także włosy. Ponadto pojawią się dwie wyjątkowe nowości, które nie są dostępne w regularnej sprzedaży. To doskonała okazja, by wypróbować tak szerokie spektrum produktów i poznać markę jeszcze lepiej.

Zupełna nowość w marce Phlov. Tego jeszcze nie było 

Od niedawna marka proponuje swoim klientom zupełnie nową linię "carameLOVE SPA" do której zalicza się np. przepięknie pachnące masełko, olejek do kąpieli czy peeling. 

Jeżeli chodzi o przyszły rok, mogę już zdradzić, że na pewno wejdziemy w kremy SPF. Mieliśmy już w tym roku to zrobić, ale stwierdziliśmy, że zrobimy to w przyszłym roku, bo całe wakacje testowałam kremy osobiście i wolałam z tym poczekać. 

- mówi nam Anna Lewandowska. 

Każdy produkt testuję przez wiele miesięcy najpierw na sobie.

- dodaje. 

Na koniec rozmowy dodała, że już wkrótce jej marka wejdzie w zupełnie nowym segment, a inspiracja dla była w tej kwestii moda. Domyślcie się, co to może być?

Wasze historie i opinie są dla nas ważne. Czekamy na Wasze listy i komentarze. Piszcie do nas na adres: kobieta@agora.pl. Najciekawsze listy opublikujemy.

Więcej o: