Świat mody od jakiegoś czasu przestaje dzielić rzeczy na "kobiece" i "męskie". Dowodem na to jest, chociażby fakt, że projektanci zaczęli tworzyć spódnice dla panów. Kilka miesięcy temu głośno było o stylizacji Brada Pitta w czasie premiery filmu Davida Leitcha - "Bullet Train". Aktor zapozował przed fotoreporterami w różowej koszuli, brązowej, lnianej marynarce i pasującej do niej spódnicy. Całość uzupełniały ciężkie, czarne buty i wystające z nich ciemne skarpety, a także naszyjnik, pierścionki i okulary przeciwsłoneczne.
Marka GmbH zaskoczyła wiele osób mikrospódniczkami dla mężczyzn. Zostały one zaprezentowane na wybiegu w czasie paryskiego Tygodnia Mody.
Jak podkreślają twórcy marki, Serhat Isik i Benjamin Alexander Huseby, jeśli mamy ochotę coś nosić, powinniśmy to robić i nie kierować się tym, co na ten temat myślą inni. Mikrospódniczki dla panów mają być właśnie zachętą do takich odważnych wyborów modowych.
Warto wspomnieć, że był to pierwszy pokaz marki GmbH, który znalazł się w oficjalnym kalendarzu paryskiego Tygodnia Mody. A inspiracją do stworzenia linii była Azja Południowa, która zmagała się w ostatnim czasie z powodzią. Dlatego też niektóre produkty, które zostały zaprezentowane w czasie pokazu w Paryżu, miały nadruki z motywem wody. Odpowiadał za nie artysta z Indonezji - Muhammad Fatchurofi.
Wasze historie i opinie są dla nas ważne. Czekamy na Wasze listy i komentarze. Piszcie do nas na adres: kobieta@agora.pl lub edziecko@agora.pl. Najciekawsze listy opublikujemy.