W tym roku redakcja kobieta.gazeta.pl zorganizowała już po raz drugi plebiscyt urodowy przyszłości The Best of New Bauty. Nasi czytelnicy przez miesiąc oddawali głosy na swoich urodowych ulubieńców. Łącznie zagłosowali ponad 6 tys. razy. Zwieńczeniem była uroczysta gala, którą poprowadziły; dziennikarka serwisu kobieta.gazeta.pl Agnieszka Matracka, a także ambasadorka plebiscytu Sandra Kubicka.
Tegoroczna gala odbyła się podczas relacji live na stronie głównej Gazeta.pl, a także facebookowym profilu kobieta.gazeta.pl. Jeśli nie udało wam się jej obejrzeć, możecie to zrobić poniżej:
HIT DO WŁOSÓW
Mgiełka do włosów suchych i zniszczonych marki beBio podobno działa cuda. Głęboko nawilża, poprawia sprężystość i odbudowuje strukturę włosów. Mgiełka błyskawicznie odświeża i odżywia skórę głowy, a także zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów i przynosi ukojenie wrażliwej skórze głowy.
EKO PRZEMIANA ROKU
Wszyscy chcemy być bardziej eko, segregujemy śmieci, bierzemy prysznic zamiast kąpieli w wannie, czy zamieniamy samochód na rower. Okazuje się, że marki również chcą dbać o środowisko, co bardzo pochwalamy. Linia skutecznych kosmetyków przeciwzmarszczkowych, których produkcja nie wpływa negatywnie na środowisko naturalne AVA PLNETA ZIEMIA nie tylko dba o naszą cerę, ale również o dobro naszej planety.
NAJLEPSZA POLSKA MARKA
Resibo chce dawać jeszcze więcej przyjemności z pielęgnacji. Zmienili opakowania na bardziej ekologiczne - szkło, aluminium lub tworzywa PCR i HDPE. Jako marka produkująca wegańskie kosmetyki naturalne, chcą żyć w zgodzie z naturą. Wierzą, że małe kroki i odpowiednie cele mają realny wpływ na planetę.
HIT FOR MEN
My kobiety uwielbiamy mieć kosmetyczki pełne kosmetyków. Z kolei faceci wciąż są fanami prostych rozwiązań, dlatego nikogo nie powinien zdziwić fakt, że w kategorii Hit for men zwyciężył produkt marki ZIAJA YEGO - YEGO żel pod prysznic i szampon do włosów w jednym. Orzeźwia, oczyszcza ciało i włosy, a także nie wysusza skóry i pozostawia mocny, męski zapach.
PRODUKTY WARTE SZALEŃSTWA
BOHOBOCO PERFUME - Perfumy WET CHERRY • LIQUOR to ponadzmysłowa, niemal erotyczna podróż do głębi pokus i wspomnień, poszukiwanie uniesienia niosącego wewnętrzne odrodzenie. Zapach łączy w sobie upajający likier wiśniowy i kuszący syrop czereśniowy. Te uczucia podsyca karmel i subtelna nuta truskawki z głębokim aromatem drzewa sandałowego oraz aromatycznej wanilii.
INNOWACJA URODOWA ROKU
Widzimy, że temat pielęgnacji włosów jest bardzo ważny dla czytelniczek kobieta.gazeta.pl. Kobiety chcą wiedzieć więcej. Pielęgnacja włosów to cały rytuał, ważne są dla nich kosmetyki. Aplikacja OnlyBio wychodzi nam naprzeciw i dzięki odpowiedziom na kilka pytań, dowiadujemy się, których kosmetyków powinniśmy używać, by cieszyć się pięknymi i lśniącymi kosmykami.
MARKA ZAANGAŻOWANA
Spółka Natura postanowiła skupiać ludzi, którym leży na sercu dobro Ziemi. Którym nie jest wszystko jedno, gdzie mieszkają, jakim powietrzem oddychają, co jedzą, co kupują. Po prostu to, jak żyją. Natura razem z nimi chce sadzić drzewa, szukać pomysłów na życie zero waste, propagować zdrowy styl życia i zachowania ekologiczne.
SKLEP INTERNETOWY ROKU
Drogeria internetowa zikodermo.pl jest wyróżnia się kompleksową dbałością o klienta. Na stronie zikodermo.pl, oprócz klasycznych podstron związanych ze sklepem internetowym, znaleźć można m.in. blog, na którym regularnie publikowane są artykuły poradnikowe w temacie zdrowia, urody i pielęgnacji.
OSOBOWOŚĆ BEAUTY ROKU
Iza w sieci tworzy artystyczne makijaże. Jej styl stał się już bardzo mocno rozpoznawalny i to docenili nasi użytkownicy.
ULUBIENIEC MAKIJAŻOWY
Która z nas nie lubi pięknie podkreślonych rzęs? Ten produkt zapewnia rzęsy grube bez limitu. I według naszych internautek, to właśnie on był waszym Ulubieńcem makijażowym. Mascara zapewnia natychmiastowy efekt sztucznych rzęs, dzięki specjalnie wyprofilowanej, silikonowej szczoteczce. Jednocześnie pomaga uzyskać spektakularną objętość, długość oraz podkręcenie.
HIT HOME BEAUTY
Szczotka Mohani do mycia włosów i masażu głowy została zainspirowana akupunkturą, aby pomóc w prawidłowej pielęgnacji skóry głowy podczas mycia. Produkt ten został stworzony, aby pokazać, że zdrowe włosy powstają wtedy, gdy dbamy o naszą skórę.
Niektóre dzieci mogły by się kąpać godzinami, inne trzeba trochę do tego zachęcić. Jednym ze sposobów może być np. piana, bo kto z nas nie lubi kąpieli z bąbelkami? Ekstrakt z owoców borówki i łagodzący panthenol zapobiegają wysuszeniu już w trakcie kąpieli i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę dzieci.
WYBÓR REDAKCJI
Nie da się ukryć, że w tym roku mieliśmy naprawdę fantastycznych laureatów w poszczególnych kategoriach, dlatego wybór był naprawdę trudny. Nasze jury doceniło Resibo, bo nie tylko dba o naszą cerę, skórę, a także włosy, ale nie jest jej obojętna także nasza planeta. Resibo planuje w ciągu najbliższych lat ograniczyć zużycie plastiku o 10 ton, a także zminimalizować papierowe opakowania. Dzięki tej małej, wielkiej zmianie marka uratuje setki drzew.
Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!