Na niektóre kolaboracje fani mody oraz miłośnicy oryginalnych projektów czekają wiele miesięcy. Tak było również w przypadku, kiedy popularna, szwedzka sieciówka odzieżowa ogłosiła współpracę z francuskim domem mody. Sukienki opinające ciało, mocno powycinane dżinsy, ekstrawaganckie suknie mieniące się cekinami czy kryształami, to charakterystyczne projekty Thierry’ego Mugler’a. Zaprezentowana kolekcja, o której było wiadomo, że trafi do sprzedaży wiosną, zebrała miłośników mody, którzy w dniu premiery ustawili się w gigantycznych kolejkach, aby kupić coś wyjątkowego.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Szwedzka marka H&M ma na swoim koncie wiele kolekcji we współpracy z największymi domami mody. W zamyśle marki, żeby każdy miłośnik mody choć raz miał możliwość kupna czegoś zaprojektowanego przez tych, którymi kolekcjami żyje cały świat trendów. W konsekwencji również w dniu premiery kolekcji domu mody Mugler we współpracy z H&M przed sklepem w Warszawie ustawiły się długie kolejki.
Kolejka po premierze kolekcji Mugler x H&M, Warszawa fot. archiwum prywatne
We wtorek, 9 maja odbyła się premiera kolekcji domu mody Mugler dla sieciówki H&M. Na wydarzeniu pojawiło się wiele znanych osobistości ze świata mody oraz show-biznesu. Z kolei 11 maja kolekcja została dopuszczona do regularnej sprzedaży na stronie internetowej sklepu oraz w wybranych, salonach stacjonarnych.
Jedna z użytkowniczek platformy Instagram @salmrii zaprezentowała, jakim zainteresowaniem asortyment marki cieszył się ok. godziny 11 rano. Na zdjęciu kolejka sprzed sklepu w Warszawie. Kolekcja Mugler i H&M stworzona została z myślą o fanach francuskiego domu mody. Za ostatecznym wyglądem kolekcji stoi Casey Cadwallader, który od pięciu lat pełni stanowisko dyrektora kreatywnego.