Firma Jeronimo Martins Polska, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka już od siedmiu lat pod koniec wakacji rusza z akcją promocyjno-lojalnościową, którą zyskuje sympatię coraz większego grona klientów. Akcje z maskotkami, są ważnym oraz niezwykle popularnym elementem oferty sklepów Biedronka i mają charakter edukacyjny. Ich grupą docelową są najmłodsi. Dotychczas, w ramach przeprowadzonych akcji rozdano ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Były już: Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Fajniaków, Gang Swojaków i Gang Bystrzaków. Teraz przyszła pora na kolejną odsłonę tej cieszącej się popularnością akcji promocyjno-lojalnościowej. Dla klientów sieci sklepów Biedronka szykuje następną "maskotkową" edycję. Jak ujawnił portal dlahandlu.pl, 1 czerwca 2023 roku spółka Jeronimo Martins Polska, która jest operatorem sklepów Biedronka, zarejestrowała w urzędzie patentowym "Gang Mocniaków". Kilka dni potem zgłoszono znaki: Gang Spryciaków i Gang Cudaków.
Póki co Jeronimo Martins Polska nie zdradziła szczegółów dotyczących najnowszej akcji. Można się jednak domyślać, że podobnie jak w przypadku poprzednich edycji głównym elementem będą pluszaki. Jeśli mechanizm zdobywania nagród nie ulegnie zmianie, zasady będą proste. Wystarczy zbierać naklejki za każde zakupy (1 naklejka za zakupy powyżej 50 zł), a następnie wymieniać wystarczającą ilość na jedną z maskotek. Nieco inaczej było jednak w przypadku ostatniej edycji, gdzie motywem był Gang Bystrzaków, a ich hasło towarzyszące brzmiało "Oszczędzanie to nasza misja". Wtedy też klient za każde zaoszczędzone 6 zł w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub Wirtualnego portfela w ramach jednej transakcji, otrzymywał jedną naklejkę.