Jak oswoić dziecko z luksusem?

Stella McCartney to kolejna projektantka mody, która zadedykowała kolekcję dzieciom. Burberry, Dolce&Gabbana, Dior już dawno dostrzegli, że projektowanie ubrań dla najmłodszych to świetny biznes i sposób na przyzwyczajanie klientów do marki już od kołyski.

Podaruj dziecku modny ciuch

Na początku listopada Stella McCartney pokazała swoją pierwszą kolekcję dla dzieci. Jej strona internetowa www.stellamccartneykids.com z kolekcją dla najmłodszych nie tylko ma aplikację na iPhone, ale również została zaprojektowana z myślą o dzieciach. Jest kolorowa, łatwa w obsłudze, przypomina obrazkową książeczkę dla dzieci. Dzięki stronie lubiące rozpieszczać swoje pociechy mamy mogą za 125 dolarów kupić chłopcu płaszczyk, a za 60 sweterek z domieszką kaszmiru dla dziewczynki. Strona McCartney oferuje ekspresowe przesyłki do przynajmniej 200 krajów. Kolekcja Brytyjki jest utrzymana w stylu retro, nawiązuje do lat 70-tych, dominujące kolory to zielony, pomarańczowy, brązowy, szary. Według ekspertów McCartney wiem co robi, bo kolekcje dla dzieci to pewny biznes. Rodzice, którzy mają trochę pieniędzy, zawsze będą chcieli kupić dziecku nie tylko to co najlepsze, ale również to co najmodniejsze. Podarowanie luksusu tym których najbardziej kochamy to współczesny sposób wyrażania uczuć.

Kolekcje dla dzieci przyszłością fortun?

Spodziewająca się czwartego dziecka, 38-letnia Stalla McCartney nie jest pierwszą projektantką która lansuje kolekcję dla niemowlaków i starszych dzieci. Coś specjalnego dla najmłodszych mają w swoich kolekcjach Dolce&Gabbana, australijska firma Emu. Marka Burberry niedawno otworzyła w londyńskim Harrodsie stoisko z ubrankami dla dzieci. Według magazynu "Vogue" dla Burberry sektor dziecięcy to lukratywny biznes i przyszłość firmy. Amerykanka Donna Karen również nie pomija dzieci. Od lat swoim nazwiskiem promuje ubranka dla najmłodszych. Baby Dior to kolejna linia stworzona z myślą o dzieciach.

Każdy zasługuje na luksus?

W różny sposób można tłumaczyć modę na kupowanie firmowych ubrań dla dzieci. Z pewnością duży wpływ mają celebryci. Zdjęcia Kate Holmes i jej modnej córka Suri Cruise są pokazywana w kolorowych magazynach na całym świecie. Dzięki plotkom wiemy, że aktora ubiera 4-letnią córeczkę tylko w "dizajnerskie" ubranka. Mała pokazuje się w płaszczykach Burberry, sukienkach Armaniego i bucikach prosto od Christiana Louboutine. Suri Cruise okrzyknięto najlepiej ubranym dzieckiem Ameryki, a matki na całym świecie zapragnęły, aby ich córki również miały w swojej szafie przynajmniej odrobinę luksusu. Według ekonomistów projektantom lansującym modę dla najmłodszych nie grozi w najbliższych latach bankructwo. W Europie i Ameryce coraz częściej kobiety decydują się na dzieci w momencie, kiedy ich sytuacja finansowa jest stabilna. Dzięki temu mogą pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i na to, aby ich pociecha w swojej szafie też miała coś wyjątkowego.

Czy kupujesz dziecku firmowe ubranka?
Więcej o: