W komunikacie prasowym marka podkreśla, iż: Jennifer Lopez w pełni uosabia markę Gillette Venus, która inspiruje kobiety na całym świecie, by "odkryły w sobie boginię", poczuły się pewne siebie i wyzwoliły drzemiące w nich piękno wewnętrzne i zewnętrzne. Wybór nie był przypadkowy. Jennifer Lopez mimo swych bardziej kobiecych kształtów stanowi dla większości ludzi na całym świecie ideał piękna, czyli przysłowiową boginią. Sama powiedziała: "Marka Venus inspiruje kobiety i przemawia do bogini, która jest w każdej z nas. Wszystkie możemy nią być na swój własny sposób, i olśniewać tym, co w nas najlepsze. Venus sprawia, że moje nogi są piękne i gładkie, a ich wygląd dodaje mi pewności siebie i sprawia, że czuję się niczym prawdziwa bogini".
Zawodowo - wszechstronnie utalentowana piosenkarka, aktorka, projektantka oraz producentka muzyczna i telewizyjna, która prowadzi także działalność charytatywną. Prywatnie - matka, siostra, żona i przyjaciółka. Jennifer Lopez, to niezwykła współczesna piękność, która została właśnie ogłoszona jedyną w swoim rodzaju boginią marki Venus - światowego lidera produktów do golenia dla kobiet. Lopez, jako pierwsza międzynarodowa ambasadorka tej marki, ma inspirować kobiety na całym świecie, by "odkryły w sobie boginię", poczuły się pewne siebie, odważne i wyzwoliły drzemiące w nich piękno wewnętrzne i zewnętrzne. Specjalnie na potrzeby kampanii nagrała nową wersję utworu "Venus", do którego zresztą również tańczy w reklamie produktów. " Muzyka jest moją największa pasją, dlatego ucieszył mnie fakt, że mogłam nagrać swoje wykonanie legendarnego utworu pt. "Venus" , która będzie stanowiła istotny element tegorocznej kampanii. To cudowne, że poprzez ten utwór mogłam wyrazić swoją pasję i kreatywność. Mam nadzieję, że udało mi się w ten sposób zainspirować kobiety na całym świecie, by uwierzyły w siebie i realizowały się w tym, co kochają robić najbardziej" powiedziała piosenkarka.