Kobieca strona Gazeta.pl - Polub nas!
"MACnificent Me" ("Wspaniała Ja") to nowa kampania znanego, amerykańskiego producenta kosmetyków MAC Cosmetics. Tym razem do udziału nie zaproszono jednak modelek, a samych fanów marki. Wybrano ich w drodze konkursu. Zadaniem chętnych było przesłanie swojego zdjęcia ze słowami życiowej mantry. Nietypowy casting został ogłoszony już w zeszłym roku. Efekty można oglądać od niespełna miesiąca.
Główni bohaterowie kampanii
Do udziału w nagraniach i sesjach zdjęciowych do "MACnificent Me" wybrano szóstkę laureatów. - Każdy z nich jest inny, ale jako grupa stanowią spójną całość. - tak w nagraniu odsłaniającym kulisy sesji, wybór uczestników kampanii tłumaczy dyrektor artystyczny MAC Cosmetics, James Gager. Historie Vanessy, Luzmarii, Seleny, Bena, Trésora i Me Ji Won są pełne wzruszeń, ale i ekscytacji związanej z urodową przemianą.
Niezwykłe przemiany
To właśnie niezwykłe metamorfozy bohaterów są tematem przewodnim kampanii. Efekty zachwycają, ale przede wszystkim są dowodem na to, że każdy z nas, nosi w sobie ten rodzaj piękna, który znamy plakatów reklamowych. - Nasz zawód polega na dostrzeganiu w ludziach tego "czegoś", z modowego i urodowego punktu widzenia. - wyjaśnia Lori Goldstein, główna stylistka kampanii "MACnificent Me". - Chodzi o wydobycie piękna, którego w codziennym życiu wiele ludzi nie ma okazji doświadczać. Ważne, by każdy poczuł moment zachwytu i zabrał go z sobą. -
Fot. screen z wideo M.A.Cnificent Me Luzmaria Contestant Video na kanale MAC Cosmetics, Youtube.com Fot. screen z wideo M A Cnificent Me Luzmaria Contestant Video na kanale MAC Cosmetics, Youtube.com
Fot. screen z wideo M.A.Cnificent Me Luzmaria Contestant Video na kanale MAC Cosmetics, Youtube.com Fot. screen z wideo M A Cnificent Me Luzmaria Contestant Video na kanale MAC Cosmetics, Youtube.com
"Nie chodzi o rozmiar albo kolor. Liczy się to, co w środku."
Dla każdego z bohaterów, sesja zdjęciowa była szansą na stawienie czoła osobistym problemom. Dla Luzmarii to nadwaga. - Udowodnię to im wszystkim. - mówi w wideo, opowiadającym o jej metamorfozie - Nie mam wspaniałego ciała, nie uważam, że jestem piękna, ale zobaczcie, gdzie jestem! Mam nadzieję, że to pomoże komuś, kto właśnie siedzi w pokoju, nie chce wychodzić, nie chce się pokazywać.- Mantra Luzmarii brzmi: "Nie chodzi o rozmiar albo kolor. Liczy się to, co w środku."
Wyjść ze strefy komfortu
"Życie zaczyna się na końcu twojej strefy komfortu." - tak swoje zdjęcie podpisała inna uczestniczka kampanii, Me Ji Won . - To najlepszy sposób na poznawanie samego siebie. Udział w tym konkursie to właśnie jedna z takich okazji. - przyznaje Me Ji Won.
Fot. screen z wideo M A Cnificent Me Me Ji Won Contestant Video na kanale MAC Cosmetics, Youtube.com Fot. screen z wideo M A Cnificent Me Me Ji Won Contestant Video na kanale MAC Cosmetics, Youtube.com
Fot. screen z wideo M A Cnificent Me Me Ji Won Contestant Video na kanale MAC Cosmetics, Youtube.com Fot. screen z wideo M A Cnificent Me Me Ji Won Contestant Video na kanale MAC Cosmetics, Youtube.com
Próbuj i szukaj siebie
Do podejmowaniu tego rodzaju ryzyka przekonywała też główna stylistka kampanii, Lori Goldstein. - Podczas sesji reguła była tylko jedna: dopóki nikomu nie dzieje się krzywda, próbuj, baw się, idź dalej. Tu nie obowiązuje ani "źle" ani "dobrze". - Chcę stawać w życiu przed przeszkodami. Liczy się entuzjazm. To, jak teraz wyglądam jest wspaniałe. Życie też jest wspaniałe, jeśli sobie ufasz. - podsumowuje Selena . Jej mantra dotyczy czerpania radości z tego, co dopiero przed nami.
Nigdy nie trać nadziei
Na stylizację z sesji, bez udziału w kampanii, nigdy nie odważyłby się Ben . Efekt przypadł mu jednak do gustu. Dla Trésora , drugiego mężczyzny biorącego udział w projekcie, sesja okazała się czymś więcej. - Nie muszę czuć się niepewnie, czuć się tak, jakby nadziei nie było. Ona jest i gdyby nie to, nie byłoby mnie tutaj. -
Zobacz kulisy sesji: