Millie Bobby Brown startuje z własną marką kosmetyczną. Co znajdzie się w jej ofercie?

Millie Bobby Brown poinformowała na swoim Instagramie o projekcie, nad którym pracowała przez ostatnie dwa. Aktorka zdradziła swoim fanom, że stworzyła własną markę kosmetyczną. Jakie produkty znajdą się w asortymencie marki Florence by Mills?
Zobacz wideo

Millie Bobby Brown jest jedną z najpopularniejszych i bardziej lubianych aktorek młodego pokolenia. Międzynarodową popularność przyniosła jej rola w serialu "Stranger Things", który wyprodukowała platforma Netflix. Millie Bobby Brown nie ogranicza się jednak do gry aktorskiej i chętnie angażuje się w inne działania. Niedawno nawiązała współpracę z marką Converse i stworzyła własną linię trampek inspirowaną oceanami. Okazuje się jednak, że nastoletnia aktorka postanowiła zaangażować się w znacznie większy projekt. Na swoim Instagramie poinformowała bowiem, że chce stworzyć własną markę kosmetyczną.

Florence by Mills - co znajdzie się w ofercie marki Millie Bobby Brown?

Florence by Mills - właśnie tak będzie nazywać się marka kosmetyków, którą stworzyła Millie Bobby Brown. Jej nazwa nawiązuje do imienia prababci aktorki. W ofercie znajdziemy zarówno produkty do pielęgnacji, jak i makijażu. Będą dedykowane przede wszystkim młodej skórze. Dobra wiadomość jest taka, że produkty będą dostosowane nie tylko do potrzeb skóry młodych osób, ale także zasobności ich portfela. Ceny mają wahać się od ośmiu do 28 funtów (około 38-132 zł). Oprócz tego wszystkie produkty będą wegańskie, nie będą testowane na zwierzętach oraz mają mieć certyfikat PETA.

A oto Florence by Mills. Dosłownie miłość mojego życia, nie jestem w stanie nawet opisać uczucia oraz tego, jak podekscytowana jestem stworzeniem marki. Dwa lata pracy nad produktami do makijażu i pielęgnacji skóry... Był to długi czas zachowany w tajemnicy, ale teraz mogę wreszcie podzielić się z wami wszystkimi wiadomościami! Dziękuję za całą miłość i wsparcie, które dajecie mi każdego dnia

- napisała Millie Bobby Brown na swoim Instagramie.

 
Więcej o: