Coraz więcej modowych oraz urodowych marek decyduje się na tworzenie kampanii reklamowych bez retuszu. Z retuszownia zdjęć zrezygnowało ostatnio nawet Victoria’s Secret, co wielu uznaje za prawdziwy przełom. Teraz marka Billie postanowiła pójść o krok dalej i do nowej kampanii maszynek do golenia zaangażowała kobiety z wąsem.
Idea body positive zdobywa kolejnych zwolenników na całym świecie, a firmy chętnie chwalą się kampaniami bez retuszu. Jednak wąsy cały czas są dla kobiet powodem do wstydu. Marka Billie, która nie krępuje się poruszać tematu kobiecego owłosienia, i tym razem pokazuje, że kobiety nie powinny wstydzić się włosów na twarzy. Producent maszynek do golenia - poprzez swoją kampanię - nie tylko wspiera kobiety, dla których wąsik jest problemem, ale również promuje akcję Movember 2019.
Nazwa Movember powstała z połączenia angielskich słów moustache - wąsy oraz November - listopad. Listopad jest bowiem miesiącem świadomości raka jąder i prostaty wśród mężczyzn. Celem tej corocznej akcji jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, a jej symbolem są właśnie wąsy.