- Gdy byłam młoda, nigdy nie czułam się piękna. I gdy starałam się odnaleźć poczucie zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego piękna, odkryłam potęgę makijażu. Pamiętam, jak podglądałam, jak moja mama codziennie rano robi makijaż, będąc pod wrażeniem jej siły, kiedy nakładała na siebie swoją najodważniejszą wersję twarzy jak ciężko pracująca kobieta. Później zaczęłam eksperymentować z makijażem, aby moje marzenia o byciu tak silną, jak moja matka, stały się prawdą. Właśnie wtedy wynalazłam Lady Gagę. Znalazłam w sobie superbohaterkę, patrząc w lustro i widząc, kim chcę być. Czasami piękno nie przychodzi naturalnie z wnętrza. Ale jestem wdzięczna, że makijaż pobudził moją odwagę, której nie znałam. Przyjęłam do wiadomości, że odkryłam swoje piękno, dzięki zdolności do wymyślania siebie i transformacji. Powiedzieli, że jestem dziwna, ale tak naprawdę taka się urodziłam - napisała Lady Gaga w swoim poście na Instagramie ogłaszając powstanie Haus Laboratories.
Kosmetyki Lady Gagi dostępne są w regularnej sprzedaży od września 2019 roku. Haus Laboratories ma w swojej ofercie głównie kosmetyki kolorowe, m.in. podkłady, cienie do powiek, kredki do oczu, rozświetlacze, róże do policzków, kosmetyki do brwi, błyszczyki, pomadki, lecz także produkty do pielęgnacji.
Każdego roku, wiele firm decyduje się na wpuszczenie limitowanych kolekcji świątecznych. Lady Gaga również poszła za tym trendem i stworzyła limitowaną edycję produktów Haus Laboratories.
Limitowany, świąteczny zestaw do makijażu składa się z trzech elementów: srebrnego cienia, czerwonej konturówki oraz czerwonej pomadki do ust. Cały zestaw dostępny jest na platformie Amazon za 49 dolarów (około 187 zł).