Huda Beauty stworzyła linię kosmetyków do pielęgnacji "Wishful"

Huda Beauty jest jedną z najpopularniejszych marek kosmetycznych na świecie, której profil na Instagramie obserwuje ponad 41 milionów osób. Właścicielka marki - Huda Kattan - zdecydowała się jeszcze bardziej rozbudować kosmetyczne imperium i stworzyła linię kosmetyków pielęgnacyjnych.

Założycielką marki Huda Beauty jest Huda Kattan, która swoją przygodę z branżą beauty rozpoczęła w 2013 roku. Wówczas wraz z siostrami, wypuściła linię sztucznych rzęs, które szybko podbiły serca kobiet na całym świecie. Następnie przeprowadziła się do Dubaju i założyła kanał na YouTubie o tematyce makijażowo-pielęgnacyjnej. Zaczęła także tworzyć kosmetyki kolorowe i tak narodziła się marka Huda Beauty, którą obecnie uważa się za prawdziwe kosmetyczne imperium, o czym wiele marek może tylko pomarzyć. Wartość marki Huda Beauty szacuje się na ponad 600 milionów dolarów, a na Instagramie działalność marki śledzi ponad 41 milionów obserwatorów.

Huda Beauty stworzyła linię kosmetyków do pielęgnacji "Wishful"

Huda Kattan nie przestaje jednak rozbudowywać swojego kosmetycznego imperium i postanowiła wzbogacić swoją markę Huda Beauty o linię kosmetyków pielęgnacyjnych WISHFUL. Jako pierwszy w ofercie pojawił się peeling enzymatyczny "Yo Glow Enzyme Scrub". Koszt produktu to 46 dolarów. - To delikatny, a jednocześnie mocny peeling złuszczający, kombinacja enzymów ananasa i papai, BHA i AHA, które nadają skórze zdrowy blask - czytamy w opisie produktu. Produkty WISHFUL od Huda Beauty są tworzone w Korei, są wegańskie i nietestowane na zwierzętach.

 
Więcej o:
Weź udział w dyskusji:
Huda Beauty stworzyła linię kosmetyków do pielęgnacji "Wishful"
Aby skomentować ten i inne artykuły zapraszamy na forum.gazeta.pl