Poszła do sprawdzonej fryzjerki podciąć włosy. Ta wizyta skończyła się katastrofą

Zwykle, kiedy idziemy do fryzjera, wybieramy sprawdzone miejsca. Mamy wtedy poczucie, że jesteśmy w odpowiednich rękach i fryzura, o której marzyliśmy nie będzie katastrofą. Tak samo myślała pewna kobieta, która bardzo pożałowała swojej decyzji.

Więcej urodowych ciekawostek znajdziesz na Gazeta.pl 

Zobacz wideo Jak zrobić idealne zdjęcie? Kilka trików od profesjonalisty

Obecnie w salonach fryzjerskich możemy poczuć się jak prawdziwa gwiazda. Nawet małe zakłady fryzjerskie starają się maksymalnie zadbać o swojego klienta, w końcu konkurencja nie śpi. Influencerka znana w sieci pod nickiem jako "Foreverfindingx", postanowiła delikatnie podciąć swoje końcówki. Nie spodziewała się, że ta z pozoru prosta usługa zakończy się prawdziwą katastrofą. 

Nie tak to miało wyglądać 

Shelby poszła do fryzjera przed ślubem swojej koleżanki. Chciała delikatnie odświeżyć fryzurę. Wybrała sprawdzone miejsce, głównie po to, żeby oszczędzić sobie nerwów i stresu. Nie spodziewała się, że prosta usługa zostanie tak źle wykonana. Fryzjerka miała kobiecie lekko wycieniować boba. Na nagraniu, które Shelby opublikowała na TikToku, widzimy, że jej fryzura przed wizytą w salonie fryzjerskim wyglądała naprawdę dobrze. A jak było później? Kobieta nie mogła uwierzyć w to co zobaczyła w lustrze. Zamiast pięknego boba miała postrzępione i niechlujnie wystopniowane włosy. Efekt możecie zobaczyć na nagraniu poniżej. 

Shelby postanowiła ponowie odwiedzić fryzjerkę i poprosiła o wyjaśnienia. Ta zaproponowała jej darmową poprawkę, jednak kobieta nie zamierzała się oddać po raz drugi w ręce specjalistki. Poprosiła o zwrot pieniędzy i udała się do innego salonu fryzjerskiego. Ostatecznie fryzurę kobiety udało się naprawić, ale kosztowało ją to sporo stresu. 

U fryzjera też możesz złożyć reklamację 

Mało kto wie, że usługę fryzjerską można zareklamować. Przychodząc do fryzjera, zawierasz z nim umowę o dzieło, a zatem chronią cię przepisy Kodeksu cywilnego. Jeśli chciałaś na włosach perłowy blond, a otrzymałaś blond w kolorze żółtka, masz prawo do reklamacji. Zażądaj poprawki, wykonania całej usługi od nowa lub zwrotu pieniędzy. Salon fryzjerski ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w przeciągu 14 dni, jeśli tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana za zasadną z mocy prawa.

Pamiętaj, że reklamację najlepiej złożyć na piśmie. Wtedy mamy pewność, że została przyjęta, a nasze roszczenia są zasadne. 

Więcej o: