Więcej urodowych ciekawostek znajdziesz na Gazeta.pl
Obecnie w salonach fryzjerskich możemy poczuć się jak prawdziwa gwiazda. Nawet małe zakłady fryzjerskie starają się maksymalnie zadbać o swojego klienta, w końcu konkurencja nie śpi. Influencerka znana w sieci pod nickiem jako "Foreverfindingx", postanowiła delikatnie podciąć swoje końcówki. Nie spodziewała się, że ta z pozoru prosta usługa zakończy się prawdziwą katastrofą.
Shelby poszła do fryzjera przed ślubem swojej koleżanki. Chciała delikatnie odświeżyć fryzurę. Wybrała sprawdzone miejsce, głównie po to, żeby oszczędzić sobie nerwów i stresu. Nie spodziewała się, że prosta usługa zostanie tak źle wykonana. Fryzjerka miała kobiecie lekko wycieniować boba. Na nagraniu, które Shelby opublikowała na TikToku, widzimy, że jej fryzura przed wizytą w salonie fryzjerskim wyglądała naprawdę dobrze. A jak było później? Kobieta nie mogła uwierzyć w to co zobaczyła w lustrze. Zamiast pięknego boba miała postrzępione i niechlujnie wystopniowane włosy. Efekt możecie zobaczyć na nagraniu poniżej.
Shelby postanowiła ponowie odwiedzić fryzjerkę i poprosiła o wyjaśnienia. Ta zaproponowała jej darmową poprawkę, jednak kobieta nie zamierzała się oddać po raz drugi w ręce specjalistki. Poprosiła o zwrot pieniędzy i udała się do innego salonu fryzjerskiego. Ostatecznie fryzurę kobiety udało się naprawić, ale kosztowało ją to sporo stresu.
Mało kto wie, że usługę fryzjerską można zareklamować. Przychodząc do fryzjera, zawierasz z nim umowę o dzieło, a zatem chronią cię przepisy Kodeksu cywilnego. Jeśli chciałaś na włosach perłowy blond, a otrzymałaś blond w kolorze żółtka, masz prawo do reklamacji. Zażądaj poprawki, wykonania całej usługi od nowa lub zwrotu pieniędzy. Salon fryzjerski ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w przeciągu 14 dni, jeśli tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana za zasadną z mocy prawa.
Pamiętaj, że reklamację najlepiej złożyć na piśmie. Wtedy mamy pewność, że została przyjęta, a nasze roszczenia są zasadne.