Jakiej witaminy brakuje, gdy wypadają włosy? Dieta bogata w te produkty zahamuje utratę kosmyków

Zastanawiasz się, jakiej witaminy brakuje, gdy wypadają włosy, a pasma tracą na objętości? Dieta to jeden z kluczowych czynników wpływający na ten coraz częściej pojawiający się problem, nie tylko wśród kobiet. Zobacz, jakie produkty powinny znaleźć się w naszym jadłospisie według włosomaniaczek.

Wypadanie włosów to przykry proces, z którym boryka się wiele kobiet. Przyczyn jest wiele. Jednym z rozwiązań jest odpowiednia suplementacja oraz dieta. Jest to uzupełnienie niedoborów w organizmie, dzięki któremu zahamujemy ich wypadanie. Ponadto sprawimy, że porost będzie lepszy, a pasma grube i lśniące.

Zobacz wideo Jak zapleść włosy bez gumki?

Maja HyżyMaja Hyży w bikini miesiąc po porodzie. "Zbieram szczękę z podłogi"

Dlaczego suplementacja i dieta bogata w owoce i warzywa jest ważna? O tym warto pamiętać

Styl życia wielu osób sprawia, że najzwyczajniej nie mamy czasu na urozmaicanie diety w produkty takie jak warzywa, owoce itd. Skutki jednak odbijają się nie tylko na wyglądzie i kondycji włosów, ale również na funkcjonowaniu organizmu. Jeśli dostarczamy nieodpowiednią ilość witamin i minerałów nasze kosmyki mogą to odczuć. Pojawiają się wtedy problemy z wypadaniem, nikłym porostem oraz matowym wyglądem kosmyków. Chcąc dokładnie dowiedzieć się, jakich elementów dostarczamy organizmowi w zbyt małej ilości, warto w tym celu przeprowadzić wywiad z lekarzem, który skieruje nas na odpowiednie badania.

podrażnienia po goleniuMasz podrażnienia po goleniu? Pomoże krem z apteki za 10 zł

Jakiej witaminy brakuje, gdy wypadają włosy? Te składniki są szczególnie ważne w pielęgnacji

Witaminy dzielą się na te, które są rozpuszczalne w tłuszczach oraz druga grupa, która rozpuszczalna w wodzie. Które realnie wpływają na kondycję i stan włosów?

  • Witamina A, E, C, F, B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9/B11, B12.
  • Składniki mineralne, czyli krzem, cynk, selen, miedź, magnez, wapń, żelazo, fosfor, siarka, jod.

co na włosy latemJak dbać o włosy latem? Domowe sposoby na przesuszone i matowe pasma

Co na wypadanie włosów? Pamiętaj o jedzeniu tych produktów

Dieta na piękne i zdrowe włosy powinna być bogata w wiele witamin i składników odżywczych. Produkty, które warto, żeby znalazły się w naszym jadłospisie to: czarna porzeczka, jagody, maliny, papryka, jarmuż, cytrusy, szpinak, jajka, orzechy, nasiona roślin, pieczywo pełnoziarniste, drożdże, ryby, brokuły, kalafior, olej lniany, natka pietruszki, mięso oraz rośliny strączkowe.

Ile warte jest prowadzenie domu? Przeczytaj o naszej akcji i przelicz swój niewidzialny etat na pensję [KALKULATOR]

Więcej o: