Dieta na płaski brzuch. Te napoje warto do niej włączyć. Pomogą w walce z nadprogramowymi kilogramami

Zbilansowana dieta na płaski brzuch połączona z aktywnością fizyczną to klucz do utraty zbędnych kilogramów. Można jednak nieco ułatwić sobie walkę o wymarzoną sylwetkę, dołączając do tego te trzy napoje. Ich regularne spożywanie może przynieść zaskakujące efekty.

Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

Zobacz wideo Cleo opowiedziała o diecie. Pewne składniki ją usypiają

Odchudzanie to bez wątpienia pracochłonny proces, jednak przede wszystkim powinien on oznaczać zmianę nawyków. Głodówki czy restrykcyjne diety to rozwiązania, które przynoszą rezultaty jedynie na chwilę, a dla naszego zdrowia mogą wyrządzić wiele szkody. Zbilansowana dieta oraz picie dużej ilości wody to podstawa. Niektóre napoje mogą jednak okazać się pomocne w walce o lepszą sylwetkę, a jednocześnie przynieść przy okazji inne korzyści. 

Dieta na płaski brzuch może być skuteczniejsza przy spożywaniu zielonej herbaty

Zielona herbata to źródło wielu składników tj. polifenole, katechina, kofeina czy witamina B. Te natomiast przyspieszają przemianę materii oraz wpływają na zmniejszenie apetytu. Dodatkowo zawarty w herbacie  galusan epigalokatechiny, czyli EGCG hamuje wchłanianie tłuszczów z pożywienia. Regularnie pita zielona herbata wykazuje także działanie moczopędne, co ułatwi pozbycie się z organizmu toksyn. 

Czerwona herbata w diecie odchudzającej - czy warto ją pić? Zdecydowanie tak

W procesie odchudzania najlepiej sprawdzi się czerwona herbata Pu-Erh. Nie każdy jednak za nią przepada ze względu na charakterystyczny ziemisty smak oraz intensywny zapach. Korzystanie wpływa ona natomiast na cały organizm. Czerwona herbata nie tylko przyspiesza przemianę materii, ale również może być pomocna w obniżeniu wysokiego poziomu cholesterolu. Nie należy czerwonej herbaty pić na czczo. Zaleca się spożywanie jej około 30 minut po posiłku. 

Woda z imbirem i cytryną. Warto wzbogacić swoją codzienną dietę o ten napój

Rano zaleca się natomiast wypicie wody z dodatkiem imbiru i cytryny, co pobudzi układ trawienny do pracy. Imbir wzmaga bowiem wydzielanie śliny, żółci i soku żołądkowego. Dodatkowo zawarte w nim substancje bioaktywne, przyczyniają się do ustabilizowania we krwi poziomu leptyny. Jest to hormon odpowiedzialny za uczucie sytości. Cytryna zaś wspomaga pracę jelit oraz ma właściwości detoksykacyjne. 

Kobieta.gazeta.pl jest dla Was i to dla Was cały czas piszemy na różne tematy. Nie oznacza to jednak, że Ukraina schodzi na dalszy plan. To cały czas bieżąca i bardzo istotna kwestia. Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie tutaj: wiadomości.gazeta.pl, kobieta.gazeta.pl/ukraina 

Więcej o: