Dodaj do kefiru i wypij na czczo. Wymiecie złogi z jelit, a odchudzanie ruszy z kopyta

W sklepach i aptekach znajdziemy mnóstwo produktów na "oczyszczenie organizmu" i wsparcie odchudzania. Jednak nie musisz wcale wydawać kroci na rozmaite specyfiki. Jeśli chcesz pozbyć się złogów i poprawić perystaltykę jelit, sięgnij rano po tę mieszankę.

Więcej ciekawostek znajdziesz na Gazeta.pl

Na walkę z nadprogramowymi kilogramami nie ma magicznego sposobu. Zdrowe żywienie, indywidualnie dopasowana liczba kalorii, regularna aktywność fizyczna, a do tego odpowiednia regeneracja to podstawy odchudzania i klucz do zdrowia oraz lepszego samopoczucia. Proces zrzucania zbędnych kilogramów można jednak wspomóc, by efekty pojawiały się jeszcze szybciej. Jak? Być może wszystko, czego potrzebujesz, masz je już w swojej kuchni.

Zobacz wideo Ekspertka od żywienia i trenerka dosadnie o tym, co nas tuczy. "To nie pieczywo i ziemniaki"

Dodaj do kefiru i pij o poranku. Efekty cię zaskoczą

Kefir to jeden z tych produktów, który zdaniem dietetyków powinien na stale gościć w naszej diecie (wyjątek stanowią oczywiście alergie nietolerancje czy inne indywidualne przeciwwskazania). Prozdrowotne działanie kefiru można jednak podkręcić, tworząc mieszankę, która zbawiennie wpłynie na kondycję jelit. Wystarczy do 100 ml kefiru dodać 1 łyżkę świeżo zmielonego siemienia lnianego i wypić na czczo. Po pierwszym tygodniu takiej kuracji można zwiększyć dawkę siemienia do dwóch łyżek na 100 ml kefiru. Taka kuracja może trwać przez trzy tygodnie. Powtarzać można ją śmiało kilka razy w roku.

Zalety picia kefiru z siemieniem lnianym

Kefir jest naturalnym probiotykiem i bardzo korzystnie wpływa na funkcjonowanie przewodu pokarmowego - od wspomagania motoryki jelit po redukcję wzdęć. Jest źródłem witamin z grupy B, wapnia i magnezu. Z kolei siemię lniane jest źródłem błonnika, kwasów Omega-3, antyoksydantów oraz witamin. Razem tworzą więc prawdziwy eliksir zdrowia. Jakie efekty daje?

  • regulowanie rytmu wypróżnień,
  • redukcja wzdęć,
  • poprawa trawienia,
  • wzmocnienie odporności,
  • ograniczenie chęci podjadania.
Więcej o: