W tym sezonie po raz kolejny podjęła się realizacji nietuzinkowego projektu reklamowego zwracającego naszą uwagę. Po podwodnych zdjęciach, przyszedł czas na współpracę tej znanej i cenionej rodzinnej firmy z najlepszymi wizytówkami marki, czyli jej oddanymi klientkami.
Pretty One zna i chlubi się tym, że doskonale zna swoje klientki. I vice versa – kobiety, które kupują wysokiej jakości ubrania i dodatki tej marki są jej prawdziwymi fankami – oddanymi i lojalnymi. Do tego stopnia, że butikowe konsultantki doskonale kojarzą klientki – potrafią zapytać o zdrowie dzieci, czy wrażenia po powrocie z wakacji. Nic więc dziwnego, że rodzinna firma, która jest tak blisko potrzeb kobiet, wpadła na pomysł zaproszenia ich do swojej kampanii reklamowej na sezon wiosna-lato 2018. I nie chodzi tutaj o popularny trend pokazywania normalnych kobiet w znaczeniu modelek o mniej idealnym wyglądzie, czy nieretuszowania zdjęć. Chodziło o pokazanie prawdziwych kobiet, klientek marki, pań, które doceniają jakość tworzonych w tej polskiej firmie ubrań.
Kampania Pretty One Fot. Materiały prasowe
Od pomysłu należało przejść do czynów. Zorganizowano więc casting na
„Twarz kampanii Pretty One”, w którym ogłoszono poszukiwania zwyczajnych niezwyczajnych, czyli kobiet ciekawych wewnętrznie o niezwykłych osobowościach i
intrygującej urodzie. Nie idealnych i pięknych, posągowych modelek, ale prawdziwych muz, które zainspirują klientki. Kobiet z krwi i kości, które mają swoją prawdziwą historię, są utalentowane, realizują pasje, ale i mocną stąpają po ziemi. Sam casting okazał się wspaniałym doświadczeniem – zarówno dla zaproszonych pań, jak i przedstawicieli marki.
Kampania Pretty One Fot. Materiały prasowe
Podczas jego trwania panie, które się na nim stawiły dobrze się bawiły, traktując casting
bardziej jako spotkanie towarzyskie niż rywalizację. A i dla przedstawicieli Pretty One była to niepowtarzalna okazja, żeby jeszcze bliżej poznać swoje klientki, ich potrzeby i oczekiwania.
Wybór zaledwie pięciu pań spośród tylu chętnych okazał się sporym wyzwaniem. Ostatecznie w wiosenno-letniej kampanii obejmującej reklamy i katalogi Pretty One pojawiły się: Scarlett Thompson, Marta Drozdowska, Agnieszka Szmitke, Anna Kiraga i Ewelina Wojtasik. Wszystkie wspaniałe, a każda inna. Czy nie-modelki poradziły sobie podczas sesji zdjęciowej? W końcu pozowanie nie należy do najprostszych zadań, zwłaszcza w przypadku kobiet, które nigdy wcześniej nie stawały przed obiektywem profesjonalnego fotografa. A jak doskonale wiemy – chociażby z programów, w których toku wyłaniane są modelki - jest różnica między wakacyjnym pozowaniem na tle zabytków, a pozowaniem do kampanii reklamowej.
Scarlett Thompson Fot. Materiały prasowe
Okazało się, że nie było powodu do obaw. Wszystkie panie wykazały się naturalnym talentem i pozowały jak doświadczone profesjonalistki. Oryginalnie nazywająca się Scarlett Thompson - urodzona w Gliwicach córka Amerykanina i pół Polki - pół Nigeryjki dodała sesji egzotyki. Jej niebanalna uroda skrywa ogromny talent – nazwana na cześć bohaterki filmu „Przeminęło z wiatrem” Scarlett jest malarką i fotografką, ale także pasjonatką mody. Swój styl ubierania określa jako sportową elegancję.
Marta Drozdowska Fot. Materiały prasowe
Styl biznesowy ze względu na pracę w międzynarodowej firmie z branży IT wybiera Marta Drozdowska. Nie dajcie się jednak zwieść – chociaż zajmuje się sprzedażą i działaniami marketingowymi – w jej poukładanym życiu jest także miejsce na pasje: śpiew i malarstwo. Imponuje nam także to, że jak zapewnia Marta:
Żyję bardzo świadomie, pozbawiona kompleksów w swoim zaokrąglonym ciele.
Agnieszka Szmitke Fot. Materiały prasowe
Kolejna modelka-klientka z kampanii Pretty One łączy w sobie sprzeczności. 23-letnia Agnieszka Szmitke uwielbia sukienki. I będzie je pewnie nosić także wtedy, kiedy po ukończeniu studiów na kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne zacznie pracę w dochodzeniówce i będzie tropiła cyberprzestępców.
Anna Kiraga Fot. Materiały prasowe
Pracy w policji nie musi szukać Anna Kiraga – od lat tam już pracuje. Obcięta na krótko,
szczupła, jest wulkanem energii, który dzień zaczyna o 5 rano, a kończy o północy. W
wolnym (!) czasie współprowadzi razem z córką dom czasowy dla bezdomnych zwierząt. Ponieważ nosi rozmiar 36 z zasobów jej szafy korzystają także dwie córki.
Ewelina Wojtasik Fot. Materiały prasowe
Ewelina Wojtasik chociaż jest już dojrzałą kobietą, to wciąż ma w sobie ciekawość dziecka. Kształci się – oprócz ekonomii, może się pochwalić studiami architektury wnętrz i psychologii klinicznej. Na co dzień pracuje w dużej korporacji, zapewnia jednak, że czasy się zmieniły i dzisiaj biznesowy dress code pozwala na większy luz niż dawniej.
Kampania Pretty One Fot. materiały prasowe
Przyznacie, że miło jest, nie tylko popatrzeć na piękne kobiety, które wyglądają jak my wszystkie, ale także przeczytać w katalogu marki o ich ciekawych i pełnych historii życiach? Pretty One słucha i szanuje swoje klientki, dlatego już niebawem możecie się spodziewać kolejnego projektu. Przedstawiciele uchylili rąbka tajemnicy, mówiąc, że tym razem chcą pokazać więź łączącą matki i córki. Wy także możecie wziąć udział w nowej kampanii - casting do projektu odbędzie się w Dzień Matki, 26 maja 2018 roku, w Warszawie. Szczegóły znajdziecie TUTAJ.