- Nie znam wygodniejszego modelu, a próbowałam wielu - zapewnia Weronika, lat 38. - Mój najstarszy Amourette ma chyba z siedem lat i wciąż trzyma formę - koronki nie rozciągnęły się, idealnie trzyma obwód klatki piersiowej. I co najważniejsze, w zupełnie niepodrabialny sposób modeluje biust - mówi.
Rzeczywiście, jedną z cech charakterystycznych tego modelu jest kształt, jaki nadaje piersiom - bardzo naturalny, okrągły, oraz to jak dobrze wygląda w nim dekolt - piersi są delikatnie podniesione. Weronika ma biustonosze z tej kolekcji w kilku rozmiarach - jedne nosiła przed ciążami, drugie w trakcie, inne po porodzie. Sprawdzają się, kiedy biust zmienia rozmiar wraz z rocznymi wahaniami wagi. - I co ważne, nawet w regularnej cenie jest przyjazny dla budżetu! - śmieje się.
Triumph Amourette Fot. Materiały prasowe
To model absolutnie kultowy, produkowany nieprzerwanie od 65 lat. Zadebiutował w 1954 roku i jak na czasy premiery przystało - był gorsetem, który wysmuklał sylwetkę, biustowi nadając kształt spiczastych stożków. Był to wspólny projekt marki Triumph i luksusowego paryskiego domu mody Maggy Rouff Paris.
Biustonosz odniósł sukces i zdobył uznanie kobiet, co zaowocowało w 1955 roku pierwszą kampanią reklamową. Skoro już przy kampanii reklamowej jesteśmy, warto wspomnieć o jeszcze jednej reklamie - tym razem pierwszego koronkowego Amourette, modelu Amourette 300. Hasłem reklamowym z 1990 roku był slogan “Dla ciała. Dla zmysłów” (ang. “For the body. For the sences”). W bardzo prostej, czarno-białej reklamie wystąpiła topmodelka Naomi Campbell.
Triumph Amourette Fot. Materiały prasowe
Model Amourette dostępny jest w czterech liniach: koronkowej 300, koronkowej 300 Magic Wire, w której zastosowano technologię miękkich fiszbin, modnej i młodzieńczej Spotlight i Charm - bielizna ozdobiona jest elastyczną koronką, której marka Triumph użyła jako pierwsza, co zdecydowanie odróżnia ją od konkurencji.
Co sezon wypuszczane są limitowane kolekcje kolorystyczne - wiosenno-letnie i jesienno-zimowe, które pozwalają na zabawę z intensywniejszymi odcieniami.
Jak słusznie zauważył twórca sloganu reklamowego, ta bielizna jest dla ciała i dla zmysłów. Jest naprawdę wygodna, do tego stopnia, że w pewnym momencie w ogóle zapomina się o tym, że mamy na sobie biustonosz. Amourette działa także na zmysły - jest po prostu piękny. Zresztą najlepiej o zaletach tego modelu świadczy jego historia, i fakt, że jest nieprzerwanie popularny od 65 lat. Takie uznanie to najlepsza reklama. Kobiety Amourette z przyjemnością kupują, a z jeszcze większa noszą.