Najpierw "Ubrania od Serca", a teraz "Szlachetna Paczka". Vizir doskonale wie, jak ważna jest pomoc innym oraz szerzenie świadomości w tym temacie

Pomoc innym to niezwykle cenne doświadczenie, które kształtuje charakter i sprawia, że codzienność potrzebujących staje się lepsza. Choć często słyszymy, że współczesny świat pełen jest ludzi skupionych wyłącznie na swoim interesie, to warto pamiętać, że istnieją również takie firmy, dla których niesienie pomocy na stałe wpisane jest w ich działalność. Firma Procter & Gamble i jej marki już nie raz pokazała, jak istotne jest dla niej wspieranie potrzebujących

Marka Vizir już od trzech lat, wspólnie z Towarzystwem Nasz Dom, organizuje kampanię „Ubrania od Serca”, której celem jest pomoc dzieciom wychowującym się w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Tego typu placówki są w stanie pokrywać jedynie podstawowe potrzeby swoich podopiecznych, a dzieci najczęściej nie mają możliwości, by samodzielnie decydować o swoich ubraniach, co odbija się później na ich samoocenie. Dzięki programowi „Ubrania od Serca”, dzieci z domów dziecka otrzymują vouchery na zakup nowych wymarzonych ubrań, które mogą również samodzielnie wybrać. Ponadto, marka Vizir przekazuje placówkom opiekuńczo - wychowawczym produkty do prania, by w ten sposób odciążyć nieco ich budżet. Od 2017 roku, marka Vizir pomogła już w sumie ponad 5300 dzieciom spełnić ich marzenia o nowych ubraniach.

Pragniemy dzielić się dobrem, dlatego po sukcesach trzech edycji programu „Ubrania od Serca” postanowiliśmy rozszerzyć nasze działania dobroczynne i włączyć się w projekt Szlachetnej Paczki. Idea mądrego pomagania, która jest wpisana w działający już od 20 lat program społeczny, umożliwia rodzinom w potrzebie myśleć z nadzieją o przyszłości. Jest nam to niezwykle bliskie, ponieważ wspierając dzieci z domów dziecka dajemy im szansę nauki umiejętności, które pozwolą im pewniej wejść w dorosłe życie. Wspólnie możemy więcej

- mówi Mariola Mirek, Dyrektor ds. Komunikacji w Procter & Gamble Polska.

Współpraca ze Szlachetną Paczką

Święta Bożego Narodzenia, to taki szczególny czas, w którym ludzie o wielkich sercach dzielą się tym co mają, z tymi, którzy mają mniej. Właśnie dlatego, marka Vizir postanowiła rozpocząć współpracę ze Szlachetną Paczką, która jest jednym z największych i najskuteczniejszych programów społecznych w Polsce.

Szlachetna Paczka powstała w 2001 roku i od tego czasu wdraża oraz rozwija system spersonalizowanej, mądrej pomocy. Dzięki niej zarówno wsparcie materialne, jak i psychiczne trafiają do wybranych rodzin, które z przyczyn niezawinionych przez siebie znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. To rodziny dotknięte nieszczęściem, chorobą, niepełnosprawnością czy samotnością, a w tym roku także te, które zostały dotknięte skutkami kryzysu, jaki wywołała pandemia COVID-19. Wyjątkowa ścieżka niesienia pomocy, która zaczyna się od zebrania przez wolontariuszy indywidualnych potrzeb każdej z rodzin, a kończy na dostarczeniu paczek w coroczny finał Szlachetnej Paczki, nazywany Weekendem Cudów, sprawia, że osoby obdarowywane otrzymują to, czego tak naprawdę najbardziej potrzebują, a także to, o czym nierzadko nawet wstydzą się marzyć.

Zaangażowanie zarówno wolontariuszy, darczyńców jak i firm czy marek dołączających do Szlachetnej Paczki sprawia, że udaje się dotrzeć i realnie pomóc tysiącom potrzebujących rodzin i osób samotnych, każdego roku. Tylko w zeszłej edycji Szlachetne Paczki o łącznej wartości blisko 46 mln zł trafiły do ponad 14,5 tysiąca rodzin. Jesteśmy wdzięczni wszystkim, którzy włączą się w tegoroczną edycję, kiedy wielu potrzebujących potrzebuje wsparcia bardziej niż kiedykolwiek

- mówi Dominika Langer-Gniłka, Dyrektor Działu Współpracy i Rozwoju, Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.

W ramach współpracy, marka Vizir jako tegoroczny partner programu przyczyni się do pomocy potrzebującym rodzinom i przygotuje dla nich paczki oraz wesprze rozwój regionów Szlachetnej Paczki w całej Polsce, dzięki temu program będzie mógł docierać jeszcze dalej w poszukiwaniu najbiedniejszych osób – często tam, gdzie wcześniej z pomocą nie dotarł nikt inny, a wolontariusze będą mogli zwiększać swoje kompetencje i zyskiwać nowe umiejętności.

Z działań takich marek jak Vizir warto brać przykład i impuls do niesienia pomocy innym. Podając potrzebującym pomocną dłoń odkrywamy ważne wartości w życiu i dajemy innym nadzieję na lepsze jutro. Na stronie www.szlachetnapaczka.pl wciąż jeszcze wiele rodzin czeka na naszą pomoc. Dlatego warto dołączyć do akcji i przygotować wspaniałe prezenty, które trafiają do nich w już 12-13 grudnia w Weekend Cudów.

Weź udział w dyskusji:
Najpierw "Ubrania od Serca", a teraz "Szlachetna Paczka". Vizir doskonale wie, jak ważna jest pomoc innym oraz szerzenie świadomości w tym temacie
Aby skomentować ten i inne artykuły zapraszamy na forum.gazeta.pl