Ciesz się smakiem Coca-Cola niezależnie od pory dnia czy okazji. Teraz wariant bezkofeinowy trafia na stoły

Smaki są doskonałym nośnikiem wspomnień. Potrafią w kilka chwil przenieść nas w czasie. Najchętniej wybieramy te znane i sprawdzone, zawsze niezmienne i niezawodne. Taki smak ma właśnie Coca-Cola, która towarzyszy nam w Polsce już od wielu lat. #WeźSpróbuj jej najnowszej wersji i przekonaj się czy ta wersja kultowego napoju nie jest najlepsza ever?

Marka dokłada wszelkich starań, by jej produkty były dostępne zawsze i wszędzie, dlatego już od marca w sklepach w całej Polsce znaleźć można nową Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, którą cieszyć się możemy o każdej porze dnia i przy każdej okazji.

W czym tkwi fenomen tego napoju? Poza oryginalną recepturą pewnie również w tym, że marka potrafi dopasować się do pokoleń, gustów, zmieniającej się rzeczywistości. Oferuje nowe wersje produktu, dla tych którzy szukają czegoś nowego, ale także sprawdzonego. Bez względu jednak na to, czy jest to Coca-Cola Original Taste, czy Zero Cukru, jej smak pozostaje niezmienny.   

Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny

To właśnie ten nowy wariant bez kofeiny dołączył ostatnio do rodziny produktów marki. 

Wprowadzenie pierwszego produktu Coca-Cola, który nie zawiera kofeiny to efekt naszej strategii 24/7, zgodnie z którą chcemy oferować konsumentom napoje na każdą porę dnia i na każdą okazję. Konsekwentny rozwój portfolio produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności to jeden z najważniejszych punktów naszej strategii, a także cel na kolejne lata. Chcemy skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów i jak najlepiej dopasowywać do nich naszą ofertę - podkreśla Małgorzata Drąg, Menadżerka Marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.


Coca-Cola sukcesywnie rozwija ofertę produktów nisko i bezkalorycznych, które obecnie stanowią już 37 procent portfolio marki. Popularność tego typu produktów cały czas rośnie, a ich sprzedaż w 2021 roku zwiększyła się aż o 14 procent. Nowy, bezkofeinowy wariant to propozycja dla osób, które szukają ciekawego wyboru na różne okazje, a jednocześnie chcą postawić na produkt z kategorii zero.

#WeźSpróbuj i sam się przekonaj

Marka promuje swój kultowy napój w wersji zero w pomysłowych, poruszających i skupiających jej fanów kampaniach, takich jak: Najlepsza Coca-Cola Ever? czy zeszłorocznej #ZeroWords.

Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny jest dostępna od marca w sklepach w całej Polsce, w pojemnościach 330ml, 500ml, 850ml i 1000ml. #WeźSpróbuj zanim ktoś inny zrobi to za Ciebie.

Materiał promocyjnyMateriał promocyjny 

Materiał promocyjny marki Coca-Cola.