W przemówieniu powitalnym szefowa marketingu CLARKS Aleksandra Szerszeń przedstawiła nieznane fakty z imponującej historii marki.
Dźwięki pulsującej klubowej muzyki wprowadziły gości w zjawiskową atmosferę pokazu kolekcji obuwia jesień-zima 2015, koncentrującej się wokół 4 kategorii tematycznych: DAY TO NIGHT, DETAILS MATTER, HELLO AUTUMN i WINTER STORM.
Prezentację najnowszej kolekcji Clarks otworzyło przemówienie powitalne szefowej marketingu CLARKS Aleksandry Szerszeń. Dźwięki klubowej muzyki wprowadziły gości w atmosferę pokazu kolekcji obuwia jesień-zima 2015. Potem nadszedł czas na stylizacje autorstwa Gosi Sobiczewskiej (marka Est by Es).
Podkreślały elegancję wzorów damskich i męskich, utrzymanych w stylistyce lat 50., 70., 90., English country, grunge i Americana. Kolekcje obuwia CLARKS, będące odzwierciedleniem najgorętszych światowych trendów, zainteresowały wszystkich zebranych świeżym spojrzeniem marki na klasykę i własne dziedzictwo.
Kolekcja obuwia damskiego
W eklektycznej kolekcji obuwia damskiego marki CLARKS jesień-zima 2015 prym wiodą czółenka na słupku, loafersy, oksfordki, sztyblety, oficerki, buty motocyklowe i traperki. Na szczególną uwagę zasługują zwłaszcza modne w tym sezonie słupki i masywne platformy ("traktory"), zestawione w ciekawy sposób z ostrymi bądź kwadratowymi noskami.
Kolorystycznym hitem kolekcji jest czerwień w różnych odsłonach: od grenadyny, poprzez rdzawe odcienie aż po nasycony fiolet czy burgund. Również klasyczne brązy doczekały się szerokiej interpretacji: jasne beże sąsiadują ze szlachetnym koniakiem, tytoniem, złotem i czekoladą. W kolekcji nie zabrakło także szarości, granatu i ponadczasowej czerni.
Piękno kolorystyki eksponują wysokiej jakości skóry, zamsze i nubucki, zaś kropkę nad i stanowi ich wykończenie. Efektownie prezentują się zwłaszcza skóry polerowane, lakierowane, metalizowane, przecierane i ozdobione wężowym printem. Charakter nadają kolekcji łączenia różnorodnych faktur, colour blocking, duże połyskujące klamry, frędzle i futrzane obszycia.
Kolekcja obuwia męskiego
Kolekcja obuwia męskiego marki CLARKS jesień-zima 2015 to klasyka w nowoczesnej odsłonie. Interpretacji poddane zostały ponadczasowe wzory, m.in.: derby, brogsy, loafersy, trzewiki czy buty motocyklowe, które dzięki oryginalnym detalom zyskały modowy look. Absolutnym hitem sezonu są sztyblety oraz buty o masywnych sylwetkach, wznoszące się na podeszwach-"traktorach". W kolekcji dostrzec można inspirację stylem militarnym oraz sportowo-rekreacyjnym (m.in. obuwie outdoorowe i trekkingowe).
Z trendami współgrają surowce, z których wykonane jest obuwie: wysokogatunkowe mięsiste skóry, delikatne zamsze i chropowate nubucki. Króluje stylowa, a zarazem praktyczna kolorystyka: czerń, niebieski, granat, szary, a przede wszystkim bogata paleta brązów: od odcieni złocistych, grzybowych, poprzez orzech, mahoń, burgund, kasztan, tytoń, po ciemnoczekoladowy brąz.
190. rocznica marki
Kulminacyjnym punktem wieczoru była uroczystość 190. rocznicy powstania marki CLARKS, którą uświetnił okolicznościowym wystąpieniem Prezes Zarządu C & J CLARK POLSKA Wiktor Fila. Jubileusz nie mógł obejść się bez okazałego urodzinowego tortu - kulinarnego arcydzieła Restauracji La Rotisserie.