Nowa odsłona kampanii ALDO 'Inspiration is everywhere' wiosna/lato 2016

ALDO skupia się na tych, którzy znajdują inspirację każdego dnia, w każdym miejscu, czerpiąc ze wszystkiego co ich otacza - to kontynuacja kampanii, która pochwala indywidualny, niepowtarzalny styl!

Kampania składa się z dyptyków: dwóch zdjęć umieszczonych obok siebie, odpowiadających sobie tematycznie. Po jednej stronie umieszczono portrety autorstwa Matteo Montanatiego, przedstawiające różne osobowości. Po drugiej stronie znajdziemy akcesoria i buty ALDO sfotografowane przez Bela Borsodiego, w otoczeniu przedmiotów nawiązujących do pasji sportretowanych osób. Obie części dyptyku korespondują ze sobą, tworząc razem spójną historię - od inspiracji, która stanowi część indywidualnego stylu bohaterów kampanii, poprzez kolorystykę oddającą trendy ALDO na sezon wiosna/lato 2016. Twarze kampanii zostały wybrane na podstawie ich unikalnego stylu oraz twórczego wyrażania siebie, reprezentują różne gusta, pasje i style życia. Marissa Seraphin - to inspirująca się Paryżem projektantka biżuterii, Susannah Liguori - studentka sztuki i modelka, mieszkająca w Nowym Jorku, Laura Harrier - wschodząca aktorka i członkini obsady programu HBO "Kodeks Postępowania" oraz Kelsey Soles - naturalna i uwodzicielska modelka pochodząca z Londynu. Wszystkie twarze nowej kampanii mają swój własny, niepowtarzalny styl. Silviu Tolu - nowojorski bloger modowy, Harry Uzoka - model i członek stowarzyszenia filmów artystycznych w Londynie oraz Keisuke Asano - artysta i model mieszkający w Londynie i Tokio - wszyscy oni reprezentują męski kontekst inspiracji w kampanii ALDO. "Nasza kampania 'Inspiration is everywhere' to prawdziwa dawka inspiracji dla naszych fanów. Zachęca ich, aby wyrażali siebie poprzez modę - pozostając w zgodzie ze swoimi osobistym stylem. W tym sezonie chcemy kontynuować dialog, który zaczęliśmy w kampanii jesień/zima 2015, z naszą inspirującą, wyznaczającą trendy grupą odbiorców. W kampanii wiosna/lato 2016 staramy się ukazać jeszcze więcej wyobraźni, emocji i charakteru, które towarzyszą ALDO. Naszym celem jest komunikowanie się z odbiorcami marki w autentyczny, naturalny sposób - mówi Erwin Hinteregger, Dyrektor Marketingu ALDO. "Poprzez tę kampanię - mamy nadzieję zainspirować naszych fanów z całego świata i dać wyraz uznania dla ich indywidualnego stylu".

SUSANNAH_INSPIRATIONSUSANNAH_INSPIRATION Materiały Prasowe ALDO Materiały Prasowe ALDO