Lost in Las Vegas! Wiosenno-letnia kampania House

W najnowszej kampanii House śledzimy losy popularnego niegdyś zespołu podczas trasy koncertowej po Stanach Zjednoczonych. Towarzyszymy muzykom w podjęciu próby powrotu na scenę i odzyskania sławy sprzed lat. Spotykamy ich w Las Vegas - mieście, w którym można zarówno wygrać, jak i stracić wszystko.

Zespół muzycznych weteranów, przemierzając Amerykę kultową drogą Route 66 zboczył na Las Vegas, gdzie zawitaliśmy na pierwszy od lat koncert zespołu. Jesteśmy świadkami nieplanowanego ślubu perkusisty z niepokorną, piękną fanką zespołu, która dołącza do watahy muzyków.

HouseHouse Fot. Materiały prasowe Fot. Materiały prasowe

Rockandrollowe życie w Vegas to takie, na które składają się imprezy do rana z fanami, przygody zakończone wizytą na dobrze znanym sprzed lat komisariacie, hotelowe rozróby i trwonienie pieniędzy na przyziemne przyjemności.

HouseHouse Fot. Materiały prasowe Fot. Materiały prasowe

Autorem wyjątkowo klimatycznych i mocno denimowych zdjęć do najnowszej kampanii House jest ceniony polski fotograf Rafał Milach. Kampanię marki dopełnia film, którego tłem jest skomponowana i nagrana przez zespół D4D piosenka "Dick's back in town". Dzieło fantastycznego Barta Pogody oddaje w pełni vintage'owy klimat kolekcji, a także ducha tego miasta.

HouseHouse Fot. Materiały prasowe Fot. Materiały prasowe

Autorką stylizacji do sesji jest młoda i zdolna Ewelina Gralak, a makijaże i fryzury to dzieło Gosi Sulimy. Od strony kreatywnej nad realizacją czuwał Bartek Szymkowiak i manager marki House - Grzegorz Chyła.

HouseHouse Fot. Materiały prasowe Fot. Materiały prasowe

Wprowadzeniu do salonów wiosennej kolekcji towarzyszy nowa odsłona strony internetowej www.house.pl . Klimat Las Vegas na witryny salonów House wiernie przeniosła Dagmara Gałecka.

 
Więcej o: