Wspólna kampania Reebok Classic i Sizeer #SQUADCLASSIC

4 sierpnia Reebok Classic we współpracy z siecią Sizeer przygotował dla fanów marki akcję #SQUADCLASSIC. Do projektu zostali zaangażowani influencerzy - Pani Ekscelencja oraz Adam Boguta, którzy na dwa tygodnie przejęli konto Snapchat ReebokClassicPL i przygotowali pięć zadań konkursowych dopasowanych do modeli butów z linii Franchise5.

Reebok Classic we współpracy z siecią Sizeer postanowili przypomnieć o oldschoolowej linii Franchise5. Lata osiemdziesiąte to czas kiedy na rynku pojawiły się wszystkie klasyki marki. Pierwszy model z linii Franchise5 to Freestyle Hi, który zadebiutował 1982. Były to ówcześnie jedyne buty sportowe zaprojektowane specjalnie dla kobiet. Szybko zdobyły uznanie fanek fitnessu i w ciągu zaledwie dwóch lat od swojej premiery zyskały miano najpopularniejszego buta sportowego na rynku. Marka idąc za ciosem sukcesu Freestyle w 1984 roku przygotowała alternatywną wersję fitnessową - Princess. Model ten charakteryzuje przede wszystkim idealnie skrojony czubek buta i krótka cholewka która gwarantuje idealną stabilizację kostek podczas ćwiczeń. Rok 1983 to czas kiedy na sklepowych półkach pojawia się najpopularniejszy "klasyk" marki czyli Classic Leather. Pierwotnie występował w roli modelu dedykowanego miłośnikom joggingu, lecz szybko został zaadaptowany przez modę uliczną zyskując tym samym w latach dziewięćdziesiątych miano ulubionego buta amerykańskich raperów. Obecnie na ulicach Campton można w nich spotkać Kendricka Lamara. Odpowiedzią na damski model fitnessowy był Work Out, który trafił na rynek w roku 1986 jako męski model przeznaczony na siłownię. Serię męskich modeli w doskonale uzupełnił Ex - o - Fit, również dedykowany fanom sportu. Wszystkie pięć modeli czyli Classic Leather, Freestyle Hi, Princess, Work Out oraz Ex- o - Fit zostało bohaterami akcji #SQUADCLASSIC. Jej celem było wyłonienie pięcioosobowego składu za pośrednictwem aktywacji na Snapchacie ReebokClassicPL. Dzięki zadaniom konkursowym przygotowywanym przez blogerkę Panią Ekscelencję oraz modela Adama Bogutę udało się wybrać grupę zwycięzców którzy najlepiej poradzili sobie z zadaniami konkursowymi. Akcja #SQUADCLASSIC została przeprowadzona od 4 do 18 sierpnia, a już dziś można podziwiać efekty sesji zdjęciowej pełnego składu. Obuwie z linii Franchise5 dostępne jest w salonach Sizeer oraz w sklepie internetowym sizeer.com