BADURA ICONS - Ikony stylu w kampanii marki Badura

Badura Icons to niezwykły projekt, który połączył dwie piękne kobiety, symbolizujące jednocześnie świat fashion i ponadczasowej klasyki. Dualizm obecny w najnowszej kampanii Badury wynika z DNA marki, czyli harmonii między kunsztem i tradycjami obuwniczymi, a nowoczesnością. W tym sezonie do kampanii Badura Icons marka zaprosiła wyjątkoweosobowości - gwiazdę sesji zdjęciowej, Anetę Kręglicką oraz towarzyszącą jej polską ikonę modelingu, Natalię Siódmiak. Na zdjęciach można zobaczyć również francuskiego modela Jerome'a Adamoli, prezentującego męską kolekcję Badury.

W studiu zdjęciowym spotkały się dwie ikony stylu o wyrazistych osobowościach i wyjątkowej urodzie – Aneta Kręglicka i Natalia Siódmiak. Na fotografiach autorstwa Zuzy Krajewskiej stworzyły one harmonijny duet, oddający ideę kampanii Badura Icons, którą było podkreślenie dualnego charakteru marki. Klasyczna piękność, Aneta Kręglicka, uosabia nieprzemijający styl, klasę i dojrzałość. Jako gwiazda kampanii i ambasadorka Badury symbolizuje to, co stanowi podstawę rozwoju i ducha marki, czyli tradycję, kunszt rzemiosła i ponadczasowość. Niewymuszona elegancja, szlachetność i starannie wypracowany wizerunek Anety Kręglickiej doskonale wpisują się w założenia marki. Te elementy stylu zostały odzwierciedlone także w kolekcji butów, zaprojektowanej przez Anetę Kręglicką dla Badury, co stanowi kolejny element współpracy z ambasadorką marki.

Towarzysząca Anecie Kręglickiej Natalia Siódmiak oddaje współczesny, modowy charakter Badury. Polska modelka o oryginalnej, przykuwającej wzrok urodzie znana jest m.in. z kampanii marek Max Mara czy Le Silla, a także pokazów Channel, Miu Miu, Versace i Moschino. Kojarzona ze światem mody i topowymi projektantami modelka okazała się idealnym symbolem pierwiastka fashion, obecnego w propozycjach marki Badura. Proste blond włosy, charakterystyczna diastema i niepokorny uśmiech Natalii dopełniły obrazu kampanii, wnosząc do niej naturalny urok i przebojowość.

Ze zdjęć Badura Icons emanuje dojrzałość i klasa. Osobowości bohaterek sesji, ich charyzmę oraz piękno uchwyciła Zuza Krajewska, wydobywając z Anety Kręglickiej i Natalii Siódmiak naturalność i kobiecą delikatność, a jednocześnie siłę i bezkompromisowość. Na zdjęciach z kampanii nie zabrakło też męskiej kolekcji, która została zaprezentowana przez Jerome’a Adamoli. Francuski model, który w przeszłości był twarzą kampanii reklamowych takich marek jak Bvlgari czy Calvin Klein, swoją męską, dojrzałą urodą i klasą idealnie dopełnił elegancki klimat zdjęć kampanii.

Sesja zdjęciowa odzwierciedla zmiany w komunikacji wizualnej marki. Wyrafinowane,
dopracowane w każdym detalu fotografie mają tworzyć spójną całość z nowym logo i
sygnetem marki oraz kolekcją na sezon jesień/zima. Kampania, składająca się głównie z  czarno-białych zdjęć, to także ukłon w stronę tradycji polskiej marki, której historia sięga 1979 roku. W studiu nie zabrakło więc założyciela firmy, Pana Zdzisława Badury, który nie tylko doglądał przebiegu sesji, ale pojawił się również na zdjęciach i jest obecny w kampanii jako osoba łącząca dwie odsłony marki.

Uzupełnieniem kampanii Badura Icons jest film prezentujący kulisy sesji. To w nim Aneta Kręglicka zdradza szczegóły współpracy z marką Badura i opowiada o zaprojektowanej przez siebie kapsułowej kolekcji Badura Icons, której premiera odbędzie się wkrótce.

BADURABADURA materiały prasowe

BADURA – o marce

Najwyższa jakość użytych materiałów, wzornictwo wpisujące się w najnowsze trendy modowe oraz dbałość o perfekcyjne wykonanie, to tylko niektóre cechy, charakteryzujące produkty BADURA. Klientki marki doceniają zmysłowość, elegancję i charakterystyczne dla marek premium rozwiązania.

Pasja tworzenia i chęć dostarczania ludziom produktów, które pozwalają się wyróżnić, dają radość, a do tego zapewniają wygodę – to wszystko przyświecało założycielowi marki BADURA, kiedy otwierał niewielki warsztat rzemieślniczy w 1979 roku. Mimo upływu czasu, te wartości nadal są żywe i determinują właścicieli marki do ciągłego rozwoju firmy. Dzięki temu miliony osób doceniły już zalety produktów BADURA.

Ponadprzeciętna wygoda użytkowania i niepowtarzalny styl butów BADURA decydują o przywiązaniu klientów do marki.

BADURA - bo styl zaczyna się od butów.