NAJNOWSZA KAMPANIA TK MAXX TO KOLEJNA PORCJA "SZALONYCH MOŻLIWOŚCI"

Właśnie wystartowała druga edycja kampanii TK Maxx pod hasłem "Szalone Możliwości". Tym razem marka postawiła na dwa spoty video, które w iście kinowym stylu prezentują unikatową kombinację znanych marek i okazyjnie niskich cen, dostępnych w TK Maxx.

Każda z reklam to humorystycznie podana historia, która odkrywa przed klientami bogatą ofertę sieci – od designerskich kurtek, idealnych na eskapadę na motorze, po stylowe sukienki, obuwie i akcesoria, czy też pełną paletę kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.   

Bohaterką pierwszego ze spotów jest światowej sławy kaskaderka – Sarah Wignot – która, ubrana w stylową sukienkę i skórzaną kurtkę z TK Maxx, prezentuje wdzięczne akrobacje na motocyklu. Przy akompaniamencie pianistki dziewczyna tłumaczy, jak zakochana w odnalezionej w TK Maxx sukience, odkryła również designerską skórzaną kurtkę w świetnej cenie. Zdobycze obudziły w niej nową pasję do jednośladów, a oszczędności pozwoliły na realizację nowego marzenia.

NAJNOWSZA KAMPANIA TK MAXXNAJNOWSZA KAMPANIA TK MAXX materiały prasowe

Drugi spot, to historia, która klientów TK Maxx zabiera prosto na orbitę. Scena odgrywana jest w stacji kosmicznej w stylu Odysei Kosmicznej. Opowieść koncentruje się na astronautce, która wolna od grawitacji nakłada makijaż tłumacząc, że dzięki odkrytym w TK Maxx kosmetykom znanych marek w świetnych cenach, była w stanie wyposażyć całą załogę w niezbędny, kosmetyczny ekwipunek. Dzięki nim dołączyła do niezwykłej misji.

NAJNOWSZA KAMPANIA TK MAXXNAJNOWSZA KAMPANIA TK MAXX materiały prasowe

Wypowiadając się na temat kampanii, Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director w TK Maxx powiedziała: „TK Maxx to istna kopalnia skarbów. Klienci często opowiadają nam o swoich niezwykłych znaleziskach i o ich fantastycznych cenach – to najlepsza definicja Szalonych Możliwości. Nowa kampania przedstawia prawdziwie doświadczenia klientów TK Maxx w zabawnym świetle. Mamy nadzieję, że zachęcą one nowych oraz dotychczasowych fanów naszego konceptu do wejścia w świat znanych marek w doskonałych cenach. Szalone Możliwości mogą być niezwykłym, designerskim produktem, który wydawał się być poza zasięgiem. Może być możliwością odświeżenia swojej szafy lub mieszkania, dzięki wyjątkowym dodatkom. Może być również szansą, by spróbować czegoś nowego.”

Spoty video uzupełniają dodatkowe wizualizacje, przedstawiające zabawne historie, które mają zachęcić klientów do odkrywania Szalonych Możliwości, czekających w TK Maxx. Pierwsza z nich przedstawia dwie, świetnie ubrane kobiety wspinające się na szczyt wieżowca przy pomocy liny stworzonej ze stylowych, jedwabnych szali. Druga zaś prezentuje mężczyznę w stylowym swetrze w doborowym towarzystwie puszystych owiec.

Kampania trwać będzie do końca października.

O TK Maxx:

TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% taniej  od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc.

Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl oraz na http://mediacentre.tkmaxx.pl/