18+
Uwaga!

Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych

Mam co najmniej 18 lat. Chcę wejść
Nie mam jeszcze 18 lat. Wychodzę

RUSZA DRUGA CZĘŚĆ KAMPANI SPOŁECZMEJ "DOPASOWANI KOMPANI" - PROMUJĄCAEJ ODPOWIEDZIALNĄ ADOPCJĘ DOROSŁYCH PSÓW

Z początkiem października ruszyła druga odsłona kampanii Fundacji Zwierzęca Polana pod hasłem "Dopasowani Kompani". Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej adopcji dorosłych psów i promowanie świadomej decyzji w tym zakresie w oparciu dopasowanie charakterologiczne właścicieli i pupili. Autorem kampanii, w której wzięło udział wiele gwiazd i znanych osobistości, jest agencja San Markos przy współpracy z agencją strategiczną Melting Pot. Sesję zdjęciową wyprodukowała agencja Purple Talents postprodukcję wykonał Plupart.

Liczba bezdomnych psów rośnie w Polsce z roku na rok. Szacuje się, że na dzień dzisiejszy w schroniskach przebywa ich 100 tysięcy. Kolejne 400 tysięcy jest pod opieką fundacji działających na terenie naszego kraju. Adopcje głównie dotyczą psów młodych, a podstawą wyboru zwierzęcia są najczęściej czynniki czysto subiektywne, jak na przykład uroczy wygląd. Niestety, wiele takich adopcji z powodu niedopasowania charakterów, stylu życia itd. kończy się powrotem psa do schroniska.

Cel, jaki postawiła przed sobą Fundacja Zwierzęca Polana to pomoc w dopasowaniu jak największej liczby bezdomnych dorosłych psów do idealnych dla nich rodzin czy właścicieli. Adopcja jest szansą na znalezienie "psiej połowy" na całe życie. Dobrze dopasowany do ludzi pies może stać się idealnym przyjacielem dla dzieci, towarzyszem, dzięki któremu starsi ludzie będą bardziej aktywni, a biegacz nie będzie czuł się samotny podczas swojego treningu. Tak idealne dopasowanie jest możliwe dzięki Fundacji, która w ciągu 4 lat swojej działalności przeprowadziła ok. 700 adopcji i która wie wszystko o swoich podopiecznych. Charaktery i potrzeby psów są dokładnie analizowane poprzez wywiady środowiskowe i behawioralne obserwacje zwierząt w domach tymczasowych.

Po emisji 3 spotów telewizyjnych pokazujących efekty niedopasowania psów Fundacja publikuje 6 layoutów pokazujących - w humorystyczny, przerysowany sposób - jak wygląda życie z prawdziwym kompanem. Psem, który w każdej sytuacji jest ze swoim właścicielem, podziela jego pasje, tworzy zgraną drużynę.

W sesji zdjęciowej wzięli udział: Karolina Korwin Piotrowska / dziennikarka Julia Pogrebińska / aktorka Wojciech Włodarczyk / siatkarz Karol Bedorf /mistrz MMA

Kamil Pawelski / blog modowy Ekskluzywny MenelKamil Pawelski / blog modowy Ekskluzywny Menel materiały prasowe materiały prasowe

Katarzyna Warnke/ aktorka Kampanię zrealizowali: Fotograf - Tomek Kordek Produkcja - Anna Skała / Purple Talents Postprodukcja - Krzysztof Radzikowski/ Plupart Fryzjer/ makijażysta- Sławek Oszajca Stylizacja / Kostiumy - Monika Rybakiewicz