Crocs zawsze pozostaje wierny swoim ideałom - jest optymistyczny, różnorodny i wygodny. Także w tym roku, gdy prezentuje największą w 14-letniej historii firmy kolekcję wiosna-lato! Wraz z wejściem nowej kolekcji Crocs rozpoczyna globalną kampanię „Come As You Are”, która celebruje indywidualizm i zachęca do bycia sobą. Kampanię wspierają ambasadorzy marki, m.in.: aktorka Drew Barrymore i szesnastokrotny mistrz świata WWE John Cena.
Buty Crocs Fot. Materiały prasowe
Crocs znany jest na całym świecie ze swojego innowacyjnego podejścia do obuwia
i zachęcania swoich klientów do cenienia w obuwiu komfortu i wygody, szczególnie w ciepłe dni!
W skład nowej kolekcji wiosna-lato 2017 wchodzą trzy linie podstawowe: zabawna Isabela z modelami kobiecymi i dziewczęcymi, rodzinna i funkcjonalna Swiftwater oraz najbardziej rozpoznawalna linia chodaków i klapek Core. Całość została uzupełniona mniejszymi kolekcjami, które prezentują nowe kształty, dodatki i wzory.
Zobacz także: Czarne japonki damskie w rozmiarze rozmiar 38!
Kolekcja Crocs Fot. Materiały prasowe
Prezentacja nowej kolekcji zbiega się z rozpoczęciem kampanii #ComeAsYouAre, która celebruje indywidualizm, zachęca do bycia sobą i dzielenia się tym poprzez hashtag #ComeAsYouAre. Drew Barrymore - oficjalna ambasadorka Crocs, aktorka, reżyserka, producentka, przedsiębiorczyni, pisarka i matka opowiada o idei kampanii:
Jestem kim jestem. Nie wiem, jak miałabym udawać kogoś innego. Potrafię jedynie być sobą". Dodaje także: „Myślę, że ludzie powinni popatrzeć w lustro i przestać analizować, a zacząć doceniać. Jako mama dwójki małych dzieci uważam, że to bardzo ważne. W ten sposób rozumiem hasło #ComeAsYouAre. To główny powód, dla którego cieszę się ze współpracy z Crocs!