Kampania zrealizowana w Londynie z udziałem znanego fotografa mody Daniela Jacksona ma pokazać tożsamość marki Reserved w sposób, który przemówi do brytyjskich klientów. Sposobem na to ma być połączenie typowo londyńskiego stylu Kate Moss z charakterystyczną lekkością estetyki Reserved.
„Przy przygotowaniu tej kampanii kluczową kwestią było dla nas pokazanie indywidualnego, bardzo osobistego i autentycznego stylu Kate. To właśnie uosabia Reserved, łącząc w sobie zarówno modę, jak i indywidualizm” – mówi Monika Kapłan, Dyrektor Marketingu Reserved.
Londyński salon Reserved przy Oxford Street 252 zostanie oficjalnie otwarty 6 września br. Powierzchnia sklepu wynosi ok. 1 tys. m.kw. Razem z otwarciem salonu ruszy również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.
„Otwarcie pierwszego salonu Reserved przy Oxford Street to ważny krok w historii rozwoju LPP. Londyn to europejska stolica mody. Nasza obecność w tak prestiżowej lokalizacji to kolejny etap budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved i LPP jako firmy”. – mówi Marek Piechocki, Prezes Zarządu LPP S.A.