Grupa Slow uruchomi sklep online pod marką Slow Fashion

Grupa Slow, organizator największych targów polskiej mody Slow Fashion, pracuje nad platformą internetową SlowFashion.pl. Sklep online zaoferuje odzież i akcesoria najbardziej popularnych i znanych polskich marek autorskich. Na SlowFashion.pl swoje produkty sprzedawać będą zarówno projektanci i twórcy współpracujący z targami, jak również ci, którzy nie są na nich obecni.

- Marka Slow Fashion jest obecna na rynku od ponad trzech lat. W tym czasie bardzo mocno rozwinęliśmy podstawową część tego projektu, czyli targi mody organizowane na PGE Narodowym. 

Stale pracujemy nad rozwojem imprezy, mocno inwestując zarówno w jej jakość, silną promocję i ścisłą selekcję wystawców. Ponadto po raz kolejny wychodzimy poza Warszawę i realizujemy Slow Fashion we Wrocławiu w Hali Stulecia, planujemy już kalendarz na 2018 rok - mówi Dominik Damaziak, Partner w Grupie Slow. - Mamy za sobą także bardzo udany debiut butiku Slow Fashion POP UP Store w warszawskim Atrium Promenada, który dał nam pozytywne wnioski co do dalszego rozwoju marki w segmencie retail'owym.

Wejście Slow Fashion do internetu jest naturalnym rozwojem marki, przeniesieniem jej do świata cyfrowego czego oczekują goście targów.

- Targi Slow Fashion odwiedza co raz większa liczba klientów. Mamy bardzo rozpoznawalny i pozytywnie kojarzący się wizerunek i filozofię, skierowaną w stronę odpowiedzialnej konsumpcji, lokalnych wyborów i wysokiej jakości produktów. Będziemy blisko fanów marki na co dzień - w zasięgu każdego smartfona. Chcemy wspólnie z nawet najmniejszymi projektantami współtworzyć platformę, która działa fair i połączy wszystkich, którym bliskie są wartości Slow.  To wszystko na solidnej podstawie - zespole najlepszych specjalistów w branży IT i najnowocześniejszych technologiach, z których korzystają takie światowe marketplace'y jak Allegro czy Amazon - dodaje Damaziak.

Grupa Slow prowadzi obecnie rekrutację marek do sklepu. Współpraca będzie się opierać na bardzo korzystnych warunkach finansowych, sam system platformy nie będzie dodatkowym obciążeniem organizacyjnym dla projektantów. Start projektu slowfashion.pl zaplanowany jest jeszcze na rok 2017.

---

Slow Fashion to targi odbywające się dwa razy do roku, na wiosnę i jesienią. Każda edycja skupia ponad 200 marek odzieżowych oraz tworzących biżuterię i akcesoria. Imprezę w ciągu dwóch dni odwiedza ponad 10 tysięcy osób.

Slow Fashion - #KupujLepszeUbrania.

Grupa Slow jest organizatorem targów mody Slow Fashion, a także Slow Weekendu łączącego targi z piknikiem oraz Slow Marketu, weekendowego targu kulinarnego odbywającego się nad Wisłą w Warszawie. Więcej informacji: www.grupaslow.pl