Marta Kapusta i Paulina Majchrzak markę Paso a Paso tworzą od 2015 roku. Ich projekty mają jasny przekaz - być klasyczne i w stylu retro. Bo to właśnie z przeszłości czerpią najwięcej inspiracji, nadając jej świeżą formę. Nie podążają jednak ślepo za trendami. - Staramy się pomóc kobietom odnaleźć się w dzisiejszych modach. Dlatego nasza kolekcja nie jest duża, znajdziemy w niej klasyczne modele, które będą służyć nie tylko jeden sezon. Buty wyróżniają drobne elementy, nawiązujące do stylu vintage, i oczywiście jakość wykonania - mówi Marta Kapusta, właścicielka marki.
Rzeczona jakość wykonania jest jednym z głównych atutów marki Paso a Paso. Buty robione są ręcznie, przez rodzimych rzemieślników, a każdy projekt jest starannie doglądany przez projektantki. Jesienno-zimowe kroje są przygotowane z najwyższej jakości skór naturalnego pochodzenia. Dominują licowe i zamsz. Bo to właśnie one, zdaniem Marty i Pauliny, najlepiej sprawdzają się w chłodniejsze dni. Skóry mają też stonowane kolory. Prym wiodą winny burgund, butelkowa zieleń, mocny granat i głęboka czerń.
Klasyczne projekty zdobią jednak nadające im charakter elementy. Ciężkie klamry na prostych mokasynkach, wiązania z szeroką wstążką, ręcznie wyszywane hafty na botkach czy odpinane futerko na krótkich kozakach. Na pozór zwykłe czółenka mają natomiast metaliczne czy geometryczne obcasy. Jednocześnie tak stabilne, że można w nich chodzić bez przerwy. - Jesteśmy kobietami i nasze obuwie kierujemy do kobiet, które na pewno tak jak my, chcą się czuć dobrze w butach przez cały dzień. Stabilne obcasy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, to podstawa - mówi Paulina Majchrzak, współwłaścicielka marki.
Nowej kolekcji towarzyszy sesja wizerunkowa mająca oddać styl marki - elegancka, ale w stylu retro. W "Retro girl" wcieliła się Dominika Pikuła z agencji New Age Models, autorką zdjęć jest Magdalena Kozicka, a sesję stylizowała Paula Szczerkowska. Make up modelki przygotowała Anna Kopeć, za produkcję natomiast odpowiadała agencja Fashion Valley.
PASO a PASO to powstała w 2015 roku polska marka obuwia dla kobiet. Projekty charakteryzują się prostymi formami przełamanymi mocnymi kolorami i unikatowymi detalami. Każda para butów jest wykonywana ręcznie, przez rodzimych rzemieślników, z najwyższej jakości naturalnych skór. Produkty marki dostępne są w sklepie stacjonarnym w Częstochowie przy ulicy Dąbrowskiego 6 oraz na www.pasoapaso.pl.