NUXE & Benjamin Millepied Przedstawiają film: "Instinctivebeauty"

W 2017 marka NUXE wyraźnie podkreśla swoją wyjątkowość, odkrywając nową wizję piękna na rynku często zdominowanym przez utarty i sztucznie stworzony ideał. Marka z dumą stoi przy swojej wyzwalającej i globalnej wizji urody -wizji, która w pełni uosabia znaczenie: "Instinctive Beauty". "Instinctive Beauty" to wyzwalająca wizja piękna, które ma w sobie każda kobieta. Jest czystą esencją marki NUXE: pozwala kobietom nawiązać kontakt z własną, wewnętrzną, piękną naturą.

NUXE  to ukochana marka konsumentów na całym świecie. Dzięki swojemu innowacyjnemu podejściu i przyjaznym środowisku wyborom, w naturalny sposób zdobyła pozycję lidera w najważniejszych segmentach przemysłu kosmetycznego.
NUXE pozwala kobietom czuć się pięknie, bez tworzenia iluzji konwencjonalnego ideału piękna.

„Instynkt jest nową mocą. Siłą, którą wszyscy powinniśmy słuchać i ją wzmacniać, ponieważ prawdziwe piękno pochodzi z instynktu.”
AlizaJabès CEO i założycielka NuxeGroup

Nowa współpraca z Benjaminem Millepied

Chcąc podkreślić wyjątkowość nowego podejścia do znaczenia piękna,
NUXE zaproponował Benjaminowi Millepiedekscytującą przygodę:
reżyserię i produkcję pierwszego filmu o tematyce „Instinctive Beauty”.

Jako prawdziwy wynalazca i interpretator ruchu,  Benjamin od zawsze potrafił uchwycić w choreografii zmysłowość i ideę wolności. Tym samym, w naturalny sposób, stał się doskonałym partnerem, aby zobrazować esencję, siłę i nowy wymiar wizji piękna.

„Podoba mi się idea wolności i przyjemności, reprezentowane przez markę NUXE. Chciałem te wartości podkreślić i uchwycić w filmie, który przedstawia prawdziwą kobiecość i siłę, dzięki czemu zyskał onszczególne miejsce wśród innych filmów reklamowych”.
BenjaminMillepied

Film reklamowy, który łamie kody piękna

Celem, który przyświecał twórcy filmu  - Benjaminowi Millepied - było pokazanie przebudzenia kobiety - przebudzenie odrętwiałego ciała we wszechobecnym, ultranowoczesnym mieście, reprezentowanym przez doskonałe linie i surowe materiały.

Symbolem przebudzenia jest słońce, będące prawdziwym katalizatorem. To ono wyzwala energię i wzbudza potrzebę ruchu, aby poddać się mu i poczuć wolność przestrzeni. Promienie słoneczne pojawiają się na powierzchni, opływając kobiece ciało, twarz, rozświetlając jej wzrok, pieszcząc skórę od stóp do głów. Światło powoli się przesuwa i wyzwala uczucie przebudzenia. Wraz z tym, jej kobiecość kwitnie, ciało się napina, wygina w tył, a następnie odpręża. Jej gesty staja się żywsze, a jej oczy i wyraz twarzy - bardziej zmysłowy.

To poprzez ruch kobieta może nawiązać kontakt ze swoją prawdziwą naturą i instynktownym pięknem.

Film zaprasza widza do doświadczania emocji kobiety i płynności jej gestów. Każdy z nich to żywy znak, przywołujący filozofię NUXE, która ujawnia instynkt kobiecego piękna.

***

Benjamin Millepied – poprzedni dyrektor Opery w Paryżu, choreograf i producent kilku filmów krótkometrażowych. W swojej pracy łączy różne środki wyrazu artystycznego – taniec, kino, fotografię, design i digital art.

Jego kariera nieustanie ewoluuje, kiedy w połowie lat 90. - a dokładnie w 1995 roku -  dołączył do New York City Ballet i zaczął zwracać na siebie uwagę.Więcej szczegółów
o Benjaminie zdradza film dokumentalny Relève, poświęcony jego pracy jako Dyrektorowi Opery Paryskiej.

W 2011 Millepidutworzył L.A. Dance Project, mające na celu tworzenie nowych projektów, ale też wspieranie współpracy pomiędzy największymi choreografami.

W 2012 Benjamin założył Amoveo Company, zgrupowanie artystów tworzących krótkie filmy, wśród których kilka on sam współtworzył.  Millepied jest szerzej znany jako twórca choreografii do filmu „Czarny Łabędź” (2010), w którym sam również się pojawił.