Madelle "New Vintage"

Unowocześniony styl retro. Inspiracja paryską modą przełomu lat 50. i 60. Głębokie dekolty, szerokie mankiety, ręcznie powlekane guziki, falbany zakończone geometryczną aplikacją i specjalnie dla marki nadrukowane tkaniny - to elementy tworzące nową kolekcję Madelle "New Vintage".

Kolekcja "New Vintage" jesień-zima 2017/18 to kwintesencja klasycznego, kobiecego stylu Madelle w unowocześnionej wersji. Nawiązania do retro zostały zinterpretowane według kryteriów współczesnej kobiety. Ta spod znaku Madelle, w tym sezonie, to niepoprawna romantyczka z pazurem. - Moje projekty zawsze czerpią z przeszłości. Szczególnie bliskie mi są lata 50. i 60. Teraz jednak to, co stare, łączę z nowym. Nadaję im świeżą jakość. Stąd też kolekcja "New Vintage" - mówi Magdalena Magnon, właścicielka marki.

Inspiracją do kolekcji były dla niej także same tkaniny. Szlachetna wełna lub ta połączona z kaszmirem czy angorą, tworzą projekty płaszczy. Dwurzędowy "Audrey", podkreślający talię z trapezowym dołem, jest flagowym krojem marki. Ale w tym sezonie w ofercie Madelle znajdziemy również płaszcze współcześnie bardziej popularne, o luźnej i prostej formie. Inne dominujące w kolekcji materiały to cienka wełna w sukienkach, jedwab oraz wiskoza. Pojawiły się też tkaniny specjalnie nadrukowane dla marki, które nadają modelom unikalności.

Projekty Madelle zawsze wyróżniają detale. W tym sezonie ubrania zdobią głębokie dekolty, szerokie mankiety, ręcznie powlekane guziki, falbany zakończone geometryczną aplikacją oraz chwosty. - Detale nawiązują do stylu vintage. Są one "kropką nad i" danego modelu. Ręcznie powlekane guziki to prawdziwe rzemiosło. Przy jednej sukience mam ich aż 23! -tłumaczy projektantka. Jedną z nowości marki są apaszki z nadrukowanego specjalnie dla Madelle jedwabiu. - To projekt absolutnie unikalny. Założona pod szyję, przyczepiona do dżinsowych spodni czy torebki, dopełni każdą stylizację - dodaje Magdalena Magnon. 

Projektantka tworzy markę Madelle od 2013 roku. Przygotowuje dwie kolekcje rocznie, na sezon zimowy i letni. W sumie to kilkanaście modeli: od płaszczy i marynarek przez sukienki, aż po koszule i spódnice. Jej projekty można znaleźć na stronie www.madelle.pl i w butiku na warszawskim Powiślu, przy ulicy Górnośląskiej 27.

Autorką zdjęć z kampanii jest Magdalena Kozicka, zaś modelkami były Klaudia Celińska oraz Gabriela Przeorska z agencji Mango Models. Makijaż wykonała Anna Kopeć, a sesję stylizowała właścicielka marki, Magdalena Magnon. Madelle to powstała w 2013 roku polska marka ubrań dla kobiet, tworzona przez Magdalenę Magnon. Projekty łączą w sobie francuską elegancję z dziewczęcym wdziękiem. www.madelle.pl