W swoim najnowszym projekcie marka evree? zaangażowała najkreatywniejszych polskich influencerów, by zachęcić młodych ludzi do działania i rozwijania własnych pasji. Każdy influencer reprezentuje jedną kategorię, do której mogą zgłaszać się uczestnicy zabawy. I tak, do wyboru mamy: makijaż, modę oraz lifestyle. Aby zgłosić się do pierwszej kategorii i trafić pod skrzydła Red Lipstick Monster należy "wyszpachlować się na cacy". Karolina Gilon to opiekunka sekcji moda, gdzie należy wysłać swoją "stylizację w słowiańskim przykucu". Ciocia i Wujaszek Liestyle to z kolei reprezentanci najbardziej szalonej i szerokiej kategorii w której, aby się zgłosić, trzeba "pokazać jaja" - oczywiście w przenośni.
"Marka evree? w swojej komunikacji zawsze stawiała na ambitnych i młodych ludzi, dlatego też chętnie współpracowała z influencerami. Evreegeneration traktujemy jako pogłębienie tej komunikacji poprzez zaproszenie do zabawy naszych odbiorców i konsumentów. Wybrani przez nas ambasadorzy projektu reprezentują wartości wyznawane przez naszą markę. Swoją ciężką pracą osiągnęli sukces i stali się inspiracją dla wielu młodych osób. W projekcie evreegeneration chcemy zaktywizować młode talenty dając im szansę na zaprezentowanie siebie światu. Zaproponowane przez nas kategorie konkursowe dają duże pole do popisu i pokazania swojej kreatywności. Dla zwycięzców przewidzieliśmy nagrody, które pozwolą im na dalszy rozwój swoich pasji" - mówi Weronika Kowalczuk, Brand Manager evree?.
Informacje o projekcie evreegeneration oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: http://evreegeneration.evree.eu/