Polska marka PIEL świętuje drugie urodziny

Torebki i plecaki marki PIEL powstają z galeryjnych odpadów, a ich produkcja wpisuje się w zasady "circular economy".

Polska marka PIEL (po hiszpańsku "piel" oznacza słowo "skóra") powstała z potrzeby serca i pasji tworzenia.Wszystkie torby i plecaki z metką PIEL wykonane są wyłącznie ze skór bydlęcych - bez okuć. Założeniem właścicielki i projektantki marki Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak, było tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak aby nic nie zaburzało estetyki - skóra, bez kompromisów.

Torebka PIELTorebka PIEL Materiały prasowe

Ważną częścią filozofii marki jest niekupowanie skór z garbarni. Pozyskiwane są ze
sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów. Nadawane jest im drugie życie. Wpisuje się to w zasady circular economy, co docenia świadomy, a nawet wegański klient.

Marka PIELMarka PIEL Fot. JAKUB MOZOLEWSKI

Zatem PIEL tworzy pojedyncze sztuki, oczywiście pierwszej jakości. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, produkty są piękne i użytkowe. Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki w nowoczesnym wydaniu. Twórcy PIEL udowadniają, że minimalizm w formie daje maksymalny efekt, dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.

Torebka marki PIELTorebka marki PIEL Fot. Materiały prasowe

Jestem dumna, że moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością

- mówi Marta Biskupska-Wawrzyńczak.

PIEL to jakość i prawda w unikatowym produkcie

- dodaje. Kolekcja dostępna na www.studiopiel.com