Polska marka PIEL (po hiszpańsku "piel" oznacza słowo "skóra") powstała z potrzeby serca i pasji tworzenia.Wszystkie torby i plecaki z metką PIEL wykonane są wyłącznie ze skór bydlęcych - bez okuć. Założeniem właścicielki i projektantki marki Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak, było tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak aby nic nie zaburzało estetyki - skóra, bez kompromisów.
Torebka PIEL Materiały prasowe
Ważną częścią filozofii marki jest niekupowanie skór z garbarni. Pozyskiwane są ze
sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów. Nadawane jest im drugie życie. Wpisuje się to w zasady circular economy, co docenia świadomy, a nawet wegański klient.
Marka PIEL Fot. JAKUB MOZOLEWSKI
Zatem PIEL tworzy pojedyncze sztuki, oczywiście pierwszej jakości. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, produkty są piękne i użytkowe. Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki w nowoczesnym wydaniu. Twórcy PIEL udowadniają, że minimalizm w formie daje maksymalny efekt, dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.
Torebka marki PIEL Fot. Materiały prasowe
Jestem dumna, że moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością
- mówi Marta Biskupska-Wawrzyńczak.
PIEL to jakość i prawda w unikatowym produkcie
- dodaje. Kolekcja dostępna na www.studiopiel.com