Piękna pogoda i otoczenie Łazienek Królewskich stworzyły niezwykłą atmosferę w tym ważnym dla Clareny dniu. Gośćmi konferencji była prezes marki Clarena - Patricia Popławska oraz Renata Bochenkiewicz - kierownik działu szkoleń. Rozmowę, dotyczącą najważniejszych punktów w historii marki, poprowadziła Emilia Poszwa z Platinium Cast.
Inauguracją spotkania był film prezentujący podsumowanie 20-letniej działalności. Tuż po seansie, przedstawione zostały najbardziej innowacyjne formuły w historii Clareny, a także bestsellerowe produkty, wśród których znajdują się 40-dniowe kremy Clarena Naturalis oraz produkty z linii EGF, Caviar & Matrix, Poison i O2xy Infusion.
Na konferencji premierę miała nowa linia -Immun Balance, dla cery podrażnionej, suchej, wrażliwej, skłonnej do alergii i występowania zmian trądzikowych. Receptura produktów Immun Balance Line wzbogacona jest probiotykami Bifida ferment lysate oraz Bacillus ferment, których zadaniem jest wzmocnienie i ochrona skóry. W skład linii probiotycznej wchodzi: pielęgnacyjny krem do twarzy, przeciwsłoneczny jogurt z SPF 30 oraz płyn micelarny do demakijażu twarzy.
W programie jubileuszu znalazła się również prezentacja profesjonalnych technologii do gabinetów kosmetycznych - Rubica. Nowością w ofercie marki jest urządzenie do wodorowego oczyszczania skóry - Hydrogenius.
Podczas spotkania przedstawiono rozwijane obszary działania. Wśród nich znalazła się oferta specjalistycznych produktów trychologicznych wraz ze szkoleniami z zakresu diagnozy do pielęgnacji skóry głowy i włosów. Ponadto, omówiony został obszar kosmetologii estetycznej wraz z 3-fazowymi wypełniaczami Excellent, na bazie usieciowanego kwasu hialuronowego, oraz zabiegi z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego.