Klienci Lidla mogą liczyć na więcej radości życia!

Każdego dnia w sklepach Lidl Polska około 1.000.000 osób dokonuje zakupów - wybrane z nich - opowiedzą tym, którzy nie korzystają z usług sieci jak zakupy w Lidlu pomagają im czerpać "radość z życia". Już w maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. "WIĘCEJ NA RADOŚĆ Z ŻYCIA" to hasło nowej kampanii, a zarazem zmiana claimu firmy.

Czym jest radość z życia?


„Radość życia” to chwile spędzone wraz z najbliższymi, poznawanie świata i jego zakątków – zarówno tych bliższych jak i dalszych, pasje oraz hobby, w które wkładamy całe serce, a także proste codzienne przyjemności np. dobry film czy spacer w parku. Każdy definiuje „radość z życia” w inny, odmienny sposób, ważne by czerpać ją „całymi garściami”. To właśnie „radość z życia” jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla. Opowiedzą oni o tym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy.

„Bardzo nam miło, że już teraz możemy zaprezentować Państwu naszą nową kampanię. Lidl Polska od lat zmienia kulinarne zwyczaje Polaków. W naszej ocenie najważniejszym czynnikiem, który czyni posiłek wyjątkowym jest spożywanie go w gronie najbliższych. To jeden z codziennych momentów radości, który warto docenić. Jednak takich chwil jest więcej - my chcemy pokazać jak „radość z życia” definiują Polacy i jak Lidl może pomóc w
jej realizacji. Wierzymy, że dzięki doświadczeniu zakupów w Lidlu dajemy naszym klientom możliwość oszczędzania pieniędzy i czasu, a zaoszczędzone zasoby możemy przeznaczyć na celebrowanie czasu wypełnionego radością z najbliższymi.” - mówi Maksymilian Braniecki, Prezes Lidl Polska.


Wysoka jakość, niska cena


Czynnikiem wyróżniającym asortyment sieci Lidl jest nie tylko sprawdzona, wysoka jakość ale także atrakcyjnie niska cena. Oszczędzając na codziennych zakupach, każdy może zyskać więcej możliwości na realizowanie swojej definicji „radości z życia”. W każdej odsłonie nowej kampanii Lidla, swoją historię opowiedzą inni bohaterowie, klienci Lidla, którzy zaproszą do swojego domu i otoczenia, prezentując własne, radosne momenty. Kampania będzie realizowana w kanałach ATL i BTL od 7 maja 2018r. Za realizację kampanii odpowiadają agencję GPD i Havas oraz Performance Media.